مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه با بیان اینکه این تیم در بازی‌های خانگی خوب ظاهر می‌شود، گفت: بازیکنان تیم بعثت کرمانشاه تا پایان فصل فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور با تمام توان برای رسیدن به پیروزی می‌جنگند.
کد خبر: ۳۱۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 17 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،افشین حسنی امروز در خصوص دیدار با تیم برق جدید شیراز، اظهار داشت: پیروزی در دیدار برابر برق اعتماد به نفس زیادی به بازیکنان می‌دهد و اکنون تیم با روحیه خوب به دیدار حریف می‌رود.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه افزود: بازیکنان تیم بعثت هم‌مانند بازی‌های گذشته فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارند، اگر بتوانیم در همه بازی با قدرت ظاهر شویم می‌توانیم در پایان فصل یک تیم مدعی باشیم.

وی بازی در مقابل تیم برق شیراز را یک مسابقه مهم دانست و گفت: یک فصل موفق به قدرت خانگی مرتبط است، معمولاً تیم بعثت در خانه خوب ظاهر می‌شود و روز 29 مهر‌ماه فرصتی برای نشان دادن این قدرت است.

حسنی با تمجید از هواداران تیم بعثت کرمانشاه، ادامه داد: هواداران بعثت باید بدانند بازیکنان تیم بعثت تا جایی که توان داشته باشند برای کسب پیروزی تلاش می‌کنند، چون قصد دارند برای هواداران قهرمانی کسب کنند و تا پایان فصل فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور با تمام توان برای رسیدن به این هدف می‌جنگند.

گفتنی است، دیدار تیم‌های بعثت کرمانشاه و برق جدید شیراز پنج‌شنبه هفته‌جاری رأس ساعت 14:45 در ورزشگاه انقلاب شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار