دانشجویان و انجمن های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به دنبال استعفای رییس فعلی دانشگاه در نشستی با حضور خبرنگاران رسانه ها به بیان پاره ای از فعالیت ها و اقدامات حمایتی وی در سال های اخیر پرداختند.
کد خبر: ۳۱۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱ 17 October 2016
به گزارش روز دوشنبه تابناک و به نقل از ایرنا، در ابتدای این نشست که در محل جلسات دانشگاه برگزار شد یک دانشجو و فعال فرهنگی در این ارتباط گفت: با اندکی واقع نگری متوجه پیشرفت های دانشگاه به دنبال اقدامات تاثیرگذار، رییس فعلی دانشگاه می شویم.
نوید پرویزی فرد افزود: شایعاتی که در مورد عدم همراهی دانشجویان و نارضایتی آنان از رییس دانشگاه شنیده می شود کاملا بی اساس و نامعتبر است.
به گفته وی، هم اکنون این دانشگاه در منطقه و حتی در سطح ملی و بین المللی حرفی برای گفتن دارد.
وی یادآور شد، امروز می خواهیم بگویی که از عملکرد رییس دانشگاه علوم پزشکی راضی بوده و از وی حمایت می کنیم.
در ادامه دبیر انجمن علمی آموزشی ابن سیا نیز به پاره ای از روشنگری ها در خصوص فعالیت های دانشگاه در سالیان اخیر پرداخت و گفت: بیطرفانه و صادقانه شاهد توسعه دانشگاه در سالیان اخیر هستیم.
یاسمن یزدانی با بیان اینکه توجه به دانشجو در دوران مدیریتی دکتر کریم در اولویت ها قرار داشته و دارد، گفت: در این سال ها حمایت و توجه رییس دانشگاه را از نزدیک حس کرده ایم و دانشجو در این مدت تنها نمانده است.
دبیر کانون دانشجویی سلامت و رییس مرکز رشد و فناوری دانشگاه نیز از رشد چندبرابری شرکت های دانش بنیان دانشگاه به عنوان مهم ترین اقدام در سال های مدیریتی دکتر کریم یاد کرد و افزود: در این سال ها دانشجویان به کسب دو اختراع بزرگ بین المللی دست یافتند.
سپیده امیری با تاکید براینکه نباید درصدد تخریب چهره ریاست کنونی دانشگاه برآمد ادامه داد: در دوران مدیریتی دکتر کریم اختراعات دانشجویی افزایش 38درصدی داشته است.
به گفته وی، خوشبختانه در این مدت کانون ها و انجمن های دانشجویی دانشگاه به بیش از 30 مورد رسیده است و نباید چشم را از چنین وقایعی بسته نگه داشت.
دکتر حسین کریم به دلیل آنچه که خود دلایل شخصی اعلام کرده بود، روز دوشنبه12مهر امسال از سمت خود استعفا کرد اما به دلیل موافقت نکردن با استعفای او، وی همچنان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار