کد خبر: ۳۱۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 16 October 2016


استاندار البرز گفت: همت دولت تدبیر و امید و پیگیری های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، روشنایی امید را بر بام صنایع استان نشانده است.

به گزارش ایرنا ، از روابط عمومی استانداری البرز، سید حمید طهائی روز یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز افزود: در طول سه سال اخیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولیداستان البرز فعالانه پای کار بوده و با حضور میدانی در واحدهای تولیدی،بخش عمده ای از موانع را برداشته است.

وی با اشاره به احیا کارخانه های تعطیل شده در این استان ادامه داد: برخی از واحدها 12 سال تعطیل بوده اند و مشکلات بانکی و سرمایه در گردش داشتند که عمده آنها رفع و این واحدها به چرخه صنعت و تولید کشور بازگشتند.

استاندارالبرز گفت: دولت تدبیر و امید همانند آفتابی بر پیکره صنایع نیمه جان تابید و بعد از سالها روح تازه ای برآنها دمیده است.

طهائی افزود: امروز با فعال سازی دوباره این کارخان ها ها کارگران بیکار شده آنها به محل کار خود باز گشته اند.

وی خاطرنشان کرد: در این میان بانک ها نیز به میدان آمده اند و با ارائه تسهیلات مناسب و تزریق سرمایه در گردش دولت را برای تحقق اهداف یاری داده اند.

در نشست امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز معاون توسعه مدیریت،منابع و امور استان های وزارت صنعت،معدن و تجارت و جمعی از مدیران بانکی و صنعتی حضور داشتند که مدیران واحدهای صنعتی موانع تولیدی خود را در بیان کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار