استاندار کرمانشاه
استاندار کرمانشاه گفت: تکمیل مجتمع تجاری فیروزه کرمانشاه با توافق طرف‌های قرارداد انجام می‌گیرد.
کد خبر: ۳۱۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ 16 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس از کرمانشاه، اسدالله رازانی امشب در جلسه بررسی بافت فرسوده کرمانشاه و تعیین تکلیف پروژه مجتمع تجاری فیروزه این شهر که در سالن جلسات امید استانداری برگزار شد، اظهار داشت: پروژه مجتمع تجاری فیروزه در مسیر اجرا مشکلات متعددی داشت که البته امروز بهترین و کوتاه‌ترین راه‌حل‌ها برای تکمیل این پروژه مطرح شد.

به گفته استاندار کرمانشاه، با تغییر شرایط محیطی و نوسان قیمت ارز و تورم، اساس قرارداد این پروژه زیر سؤال رفته بود و ادامه دادن آن با شرایط قبلی به هیچ وجه برای مجری این طرح اقتصادی کلان در بعد عمرانی و ساخت و ساز آن مقدور نبود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مذکور این پروژه سبب کشمکش‌هایی بین شهرداری کرمانشاه و شریک پروژه شد، تصریح کرد: در یک‌سال گذشته برای حل مشکلات این پروژه بنده مداخله کردم و تکمیل پروژه نیز کم و بیش پیشرفت‌هایی کرد، اما گاها دچار مشکل می‌شد.

وی با اشاره به تشکیل جلسه نهایی در روز شنبه مورخ 24 مهر ماه سال‌جاری برای رفع مشکلات عمده قرارداد این پروژه، گفت: با توجه به اینکه تغییرات اساسی در سیستم شهرداری و عزل و نصب‌هایی در شهرداری کرمانشاه طی مدت گذشته صورت گرفت، تعیین تکلیف این پروژه تا مدتی با تعویق مواجه شد.

به گفته استاندار کرمانشاه، در جلسات فوق با طرف‌های قرارداد پروژه مجتمع تجاری فیروزه کرمانشاه تصمیمات خوبی گرفته شد که در نهایت با تغییر شرایط قرارداد (بدون تکرار مشکلات قبلی و پیش‌بینی ساز و کارهای قابل بررسی)، روند تکمیل این پروژه ادامه پیدا می‌کند.

این مسؤول ادامه داد: موضوعاتی مبنی بر جدا شدن و انفصال قرارداد مذکور و واگذاری آن به خریداران جدید یا ورود اشخاص ثالث، این پروژه را با تاخیر مواجه کرد و به این دلیل رای اعضای شورای سازمان مبنی بر ادامه پروژه با ترکیب شراکتی است و شریک و مجری پروژه تعهد کرد در اسرع وقت و ظرف مدت 2 هفته با تجدیدنظر در قیمت‌ها و شرایط قرارداد در محل پروژه مستقر شود و کار تکمیل آن ادامه پیدا کند.

استاندار کرمانشاه با ابراز خوش‌بینی از به ثمر نشستن پروژه مجتمع تجاری فیروزه کرمانشاه، بیان کرد: پیشی‌بینی اتمام و بهره‌برداری از این پروژه توسط طرف‌های قرارداد مجتمع فیروزه در آینده نزدیک و براساس زمان‌بندی مشخص می‌شود.

گفتنی است، کار پروژه مجتمع تجاری فیروزه در خیابان مدرس شهر کرمانشاه از سال 81 آغاز شده است که با وجود چندین سال توقف از سال 90 اجرای آن ازسرگیری شد و در حال حاضر بیش از 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار