مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی و سنتی استان فارس با بیان اینکه 30 استاد و پیشکسوت داوری آثار جشنواره را بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: 15 و 16 اردیبهشت این آثار بررسی شده، 18 و 19 اردیبهشت اعلام نتایج صورت می‌گیرد و پس از آن هنرمندان آثار خود را به گالری‌های مربوطه تحویل می‌دهند.
کد خبر: ۳۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴ 05 May 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:محمدهادی ستایش اظهار داشت: مراسم رونمایی از پوستر جشنواره "همه هنرمندان شهر" با حضور مدیرکل ارشاد فارس و مسئولان در گالری وصال شیراز انجام شد.

وی با بیان اینکه هزار و 196 اثر تاکنون به بخش انتخاب آثار جشنواره ارسال شده، عنوان کرد: جشنواره "همه هنرمندان شهر" در رشته‌های نقاشی، هنرهای مفهومی، طراحی، هنرهای سنتی، عکاسی، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، پوستر، آرم و نشانه، موشن‌گرافی، کاریکاتور، ادبیات، خوشنویسی، نقاشی‌خط و موسیقی برگزار می‌شود.

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی و سنتی فارس با بیان اینکه 30 استاد و پیشکسوت داوری آثار جشنواره را بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: 15 و 16 اردیبهشت این آثار بررسی شده، 18 و 19 اردیبهشت اعلام نتایج صورت می‌گیرد و پس از آن هنرمندان آثار خود را به گالری‌های مربوطه تحویل می‌دهند.

ستایش با اشاره به اجرای برنامه‌های متعدد در طول جشنواره تصریح کرد: رونمایی از کتاب های " سال‌های شاعرانگی" حسن مشکین فام و "غم دونده" فیض شریفی، برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه هنر تجسمی، رونمایی از آثار منصور ضابطیان، اجرای موسیقی و نشست‌های ادبی از جمله برنامه‌هایی است که در این جشنواره اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور آثار دانشجویان غیربومی رنگ و بوی ملی به جشنواره "همه هنرمندان شهر" بخشیده است، عنوان کرد: امیدواریم این جشنواره سال آینده در سطح ملی برگزار شود.

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی و سنتی استان فارس گفت: رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی بیشتر درباره برگزاری جشنواره می‌توانند سبب استقبال بیشتر از این جشنواره شوند تا مردم با آثار خوب هنرمندان آشنا شوند.

به گزارش تسنیم افتتاحیه جشنواره "همه هنرمندان شهر" 25 اردیبهشت ماه است و این جشنواره تا 30 اردیبهشت در 12 گالری در سطح شهر شیراز به کار خود ادامه می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار