عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه خبر داد
عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه از اعلام آمادگی نشستی با منتقدان در حضور رسانه‌ها و افکار عمومی برای پاسخگویی خبر داد و گفت: از انتقاد سازنده مبتنی بر دلسوزی و با‌هدف رفع نواقص استقبال می‌شود.
کد خبر: ۳۱۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ 15 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس،سید‌حجت‌الله موسوی‌اجاق اظهار داشت: شورای اسلامی شهر کرمانشاه در اتاق شیشه‌ای قرار دارد که تمام نقاط ضعف و قوت آن توسط مردم رصد می‌شود.

وی با اشاره به انتقادات صورت گرفته از سوی منتقدان به شورای اسلامی شهر کرمانشاه، خاطرنشان کرد: منتقدان بیشتر نقاط ضعف را می‌بینند و انتقاد سازنده با تخریب و توهین تفاوت دارد  چون منجر به سازندگی نمی‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه با بیان استقبال از انتقاد سازنده، گفت: از انتقاد سازنده مبتنی بر دلسوزی و با‌هدف رفع نواقص استقبال می‌شود، ولی هیچ وقت زیر بار تخریب و توهین نمی‌رویم.

وی به سیاه‌نمایی برخی افراد با توجه به وابستگی شخصی و حزبی اشاره و بیان کرد: انتقاد چنین افرادی غیرمنصفانه است، لذا پذیرای این چنین انتقاداتی نیستیم.

موسوی‌اجاق افزود: شورای شهر نیر همچون ارگان‌ها و نهادهایی دیگر دارای نواقصی است که در این رابطه از نظرات صاحب‌نظران برای رفع نواقص و پیشبرد کارها بهره می‌گیریم.

وی به اقدامات خوب شورای اسلامی شهر کرمانشاه اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به کاهش درآمدهای امسال شاهد اقدامات عمرانی، فرهنگی و... اثربخشی در شهر کرمانشاه بوده‌ایم.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه از اعلام آمادگی نشستی با منتقدان در حضور رسانه‌ها و افکار عمومی برای پاسخگویی خبر داد و گفت: چنانچه کسی مایل است با پرسش و سوال در جلسه مناظره شرکت داشته باشد برای هماهنگی‌های لازم در این زمینه به شورای اسلامی شهر کرمانشاه مراجعه کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار