کد خبر: ۳۱۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ 10 October 2016


استاندار البرز بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان البرز تأکید کرد و گفت: با تخصیص به موقع اعتبارات می‌توان این پروژه‌ها را در مدت زمان تعیین شده به اتمام رساند.

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، سیدحمید طهایی ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان نظرآباد با بیان اینکه توسعه خدمات‌رسانی به مردم در این شهرستان یکی از مهمترین نیازهای شهرستان نظرآباد است،‌گفت: باید این خدمات در نظرآباد صورت گیرد تا بتواند به رشد و توسعه بیشتر دست پیدا کند.

وی با اعلام اینکه باید تلاش کنیم تا خدمات را در این شهرستان افزایش دهیم افزود: توجه به نقاط ضعف و کمبودها در این شهرستان یکی از مهمترین مسائلی است که مسؤولان در دستگاه‌های مختلف این شهرستان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه مردم از ما مسؤولان انتظار دارند تا خدمات را براساس نیازها به روزرسانی کنیم، خاطرنشان کرد: اولویت خدمات‌رسانی‌ها باید با مناطق محروم باشد.

طهایی تأکید کرد: در این راستا مسؤولان باید نیازها را در مناطق مختلف مورد ارزیایی قرار دهند و با اولویت‌بندی آن خدمات را به مردم ارائه کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه اجرا و عملیاتی کردن طرح‌های جدید نیز باید بر اساس اقتصاد مقاومتی باشد گفت: مسؤولان باید تمرکز خود را بر اجرایی کردن شعار امسال قرار دهند و با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم به سمت اقتصاد مقاومتی پیش بروند.

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه تحقق شعار امسال در سایه حمایت از تولید و صنعت است افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که بتوانیم در مسیر توسعه صنعت و تولید پیش برویم و با حمایت از صنایع و رشد تولید به توسعه اقتصادی دست پیدا کنیم.

طهایی با اشاره به اینکه راه‌اندازی ستاد رفع موانع تولید یکی از مهمترین اقدامات استان البرز برای حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی است اظهار داشت: این ستاد تاکنون توانسته اقدامات بسیار مثبتی را در راستای شناسایی واحدهای غیرفعال و نیمه فعال و بازگرداندن آنان به چرخه تولید انجام دهد.

وی تصریح کرد: شناسایی این واحدها و فعالیت مجدد آنها می‌تواند علاوه بر توسعه اقتصادی در توسعه اشتغالزایی نیز تأثیرات بسیار زیادی را داشته باشد.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود به بازدیدهای دوره‌ای از پروژه‌های شهرستان‌های مختلف استان اشاره کرد و گفت: این بازدیدها سبب می‌شود که مشکلات و کمبودها در شهرستان‌های مختلف مشخص شده و مسیر توسعه خدمات‌رسانی نیز هموارتر شود.

طهایی در این سفر از روند پروژه‌های تقاطع غیر همسطح، ساختمان نیمه کاره فرهنگسرای تنکمان، ساختمان ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، مصلای نماز جمعه و توسعه ساختمان فرمانداری بازدید کرد.

وی با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌ها ملی محسوب می‌شود، تأکید کرد: توجه به پروژه‌های ملی و تخصیص اعتبارات باید به صورت دقیق صورت گیرد تا بتواند در زمان تعیین شده به پایان برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار