بخشی از مددجویان نابینا و وابسته به تخت آسایشگاه خیریه کهریزک از کتاب گویا بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۳۰۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 04 May 2015
به گزارش فارس بخشی از مددجویان نابینا و وابسته به تخت آسایشگاه خیریه کهریزک از کتاب گویا بهره‌مند شدند.

اولین کلاس بهره‌مندی از کتب گویا با حضور حائری متخصص تولید و گویندگی در کتاب‌های صوتی و عباسی کارشناس مرکز نابینایان رودکی، در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

در این کلاس که جمعی از مددجویان تیم مراقبت در منزل، حضور داشتند شرحی از چگونگی و فواید استفاده از کتاب گویا توسط کارشناسان این رشته ارائه شد و مقرر شد با برنامه‌ریزی صورت گرفته اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی در محل آسایشگاه کهریزک شود.

حمیده پورفهیم مدیر تیم مراقبت در منزل درباره فواید اینگونه اقدامات ارزشمند اظهار داشت: از وظایف مهم تیم مراقبت در منزل، زندگی بخشی به معلولان ضایع نخاعی و به حداقل رساندن وابستگی آنان به سایر افراد است که انجام این مهم می‌تواند خدمات شایانی را به آن دسته از مددجویانی که فاقد حرکت اندام‌های مختلف هستند، ایفا کند.

وی افزود: با شروع و اقدامات عملی تیم آموزشی، جمع زیادی از مددجویان ساکن در آسایشگاه که مستعد دریافت این آموزش‌ها هستند نیز می‌توانند با بهره‌مندی از فواید این کلاس‌ها، به بهره‌گیری از فواید کتاب‌های گویا بپردازند.

پورفهیم اظهار کرد: امیدواریم با ارزیابی استاندارهای موجود بتوان خدمات لازم به مددجویان تیم مراقبت در منزل و ساکنان کهریزک که در قالب این طرح می‌گنجد، را ارائه کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار