کد خبر: ۳۰۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲ 09 October 2016


مدیرکل بحران استانداری البرز از استقرار پایگاه‌های امدادی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: تمامی تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات به عزاداران حسینی در این استان اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی مهرور ظهر امروز در حاشیه نشست خدمات در تاسوعا و عاشورای حسینی در استان البرز اظهار داشت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم تمامی اقدامات برای ارائه خدمات بیشتر به زائران حسینی در این استان اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی دستجات عزاداری و حضور مردم در برنامه‌های مختلف شهادت امام حسین ع بیشتر می‌شود لذا برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارتقای خدمات به مردم اندیشیده شده است.

مدیرکل بحران استانداری البرز تأکید کرد: در این راستا پایگاه‌های امدادی در نقاط مختلف استان البرز مستقر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای ارائه خدمات بیشتر به مردم از تمام توان و ظرفیت‌های دستگاهای خدماتی استفاده شده است افزود: حضور نیروهای امدادی، اورژانس، هلال احمر و نیروهای خدماتی شهرداری از مهمترین برنامه‌هایی است که در این دو روز به صورت ویژه مشاهده می‌شود.

مهرور در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه هم اکنون نیز دستگاه‌های امدادی در آماده‌باش کامل هستند گفت: دستگاه‌های امدادی این استان برای ارائه خدمات بیشتر به عزاداران تاسوعا و عاشورای حسینی آماده شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تمامی مراکز درمانی و خدماتی در ایام تاسوعا و عاشورا نیز به صورت ویژه در آماده‌باش کامل هستند افزود: آماده‌باش تمام مراکز درمانی، خدماتی از دیگر تمهیدات پیش‌بینی شده برای این ایام است.

به گفته مهرور این مراکز از تاریخ 19 لغایت 24 مهرماه جاری در آماده باش کامل هستند.

مدیرکل بحران استانداری البرز در بخشی دیگر از سخنان خود تأمین سوخت جاده‌ای و شهری از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی را از دیگر اقدامات مهم در این روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی عنوان کرد و بیان داشت: استفاده از توان و تلاش نیروهای امدادی و خدماتی در این ایام از مهمترین اولویتها ما است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار