کد خبر: ۳۰۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳ 09 October 2016


مدیر سلامت و خدمات رسانی بسیج سازندگی استان البرز گفت: در تابستان سال جاری 7535 نفر از بیماران در مناطق محروم این استان از خدمات رایگان پزشکی و درمانی بسیج سازندگی البرز بهره بردند.

جواد اینانلو روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در تابستان سال جاری با همکاری بسیج جامعه پزشکی تعداد 7535 بیمار مستضعف ویزیت رایگان شدند که در این طرح تعداد 133 پزشک و پیراپزشک بسیجی مشارکت داشتند.

وی در خصوص برگزاری اردوهای زیست محیطی اظهار داشت: با همکاری سازمان محیط زیست تعداد 2627 نفر از همیاران محیط زیست بسیجی در 15 منطقه استان نسبت به پاکسازی محیط زیست اقدام کردند.

اینانلو افزود: در عرصه خدمات رسانی نیز 115 کلاس با موضوعات سلامت، سبک زندگی، کلاس های امداد و نجات و.. در مناطق مختلف برپا و تعداد 8835 نفر در این کلاس ها شرکت نمودند.

وی در خصوص سایر اقدامات انجام شده اظهار داشت : تهیه جهیزیه برای 94 نوعروس نیازمند با همکاری بسیج جامعه زنان، برگزاری 89 کلاس علمی، تقویتی و جبرانی و همچنین برگزاری 214 کارگاه پیشگیری از 7 رفتار مخاطره آمیز را در پایگاه های سلامت بسیج از جمله اقدامات انجام شده بود.

مدیر سلامت و خدمات رسانی بسیج سازندگی استان البرز گفت: جمع آوری 130 میلیون ریال کمک های خیرین و تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز به خانواده های نیازمند از دیگر اقدامات انجام شده در تابستان سال جاری بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار