معاون فرهنگی قوه قضائیه:
سرویس کرمانشاه- معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: محرم کانون اصلاح و تربیت حسینی است و همه نیازمند حضور در این کانون هستیم
کد خبر: ۳۰۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹ 09 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری کردپرس، حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر صادقی که در جمع مدد جویان کانون اصلاح و تربیت کرمانشاه به مناسبت روز جهانی کودک حضور پیدا کرده بود ، نوجوانان حاضر در کانون را نوجوانان مرز و بوم ایران اسلامی خواند و گفت: این نوجوانان همانند بچه های خود ما هستند و ما دوست داریم پله های تعالی و ترقی را طی نموده و به بهترین جایگاهها برسند.
 معاون فرهنگی قوه قضائیه با بیان اینکه راه و مسیر اوج گرفتن و انسان شدن همواره باز است حتی اگر مرتکب اشتباه شده باشیم، یادآور شد: می شود با همت و اراده راهی را در پیش گرفت که نوجوانان در صحرای کربلا در پیش گرفتند و با معرفت و محبت حسینی سیر تکامل و رسیدن به اوج را تجربه کرد. 
وی ادامه داد: شماها می توانید همچون قاسم 13 ساله کربلا که مرگ را شیرین تر از عسل می دانست ، اوج بگیرید و یا مانند شهید فهمیده که حضرت امام (ره) او را رهبر خود می دانست پله های ترقی را بپیمایید به شرط آنکه از اشتباهات خود درس بگیرید و با برنامه ریزی برای آینده ، بر روی ریل خودسازی و خود شناسی حرکت کنید. 
 صادقی خاطر نشان ساخت: همچنان که رخت سیاه حضرت حسین (ع) را بر تن کرده اید محبت او را نیز در دل بپرورانید تا به مقصود برسید. همه نیاز داریم در کانون اصلاح و تربیت امام حسین (ع) تربیت شویم و محرم تجلیگاه این کانون است .
 در این مراسم به یمن حضور معاون فرهنگی قوه قضائیه و به مناسبت روز جهانی کودک چند نفر از اصلاح شدگان کانون اصلاح و تربیت کرمانشاه آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار