پایان عملیات بازسازی زمین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
عملیات بازسازی زمین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با گذشت حدود 100 روز با اتمام مرحله پهن چمن به پایان رسید.
کد خبر: ۳۰۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱ 08 October 2016
به گزارش تابناک تبریز، عملیات بازسازی زمین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز که با اتمام پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال شروع شده بود، امروز (شنبه) پس از گذشت حدود 100 روز از آغاز آن به پایان رسید.

 چمن‌های ورزشگاه به صورت کامل پهن شده است و از امروز کارهای نهایی برای فراهم کردن زمین جهت برگزاری مسابقات طی یک دو هفته آینده انجام می‌شود.

 
همچنین با اعلام مسئولان ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا چند روز آینده چمن قابل بهره برداری است و سر موعد مقرر که 29 مهرماه عنوان شده بود، این ورزشگاه آماده برگزاری مسابقات دو تیم تراکتورسازی و ماشین‌سازی خواهد بود.

 

عملیات بازسازی زمین چمن ورزشگاه یادگار امام ره تبریز از مصوبات سفر استانی هیات دولت به آذربایجان‌شرقی بود که با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال و اجرای سیستم هیتینگ (گرمایش از کف)، آبیاری هوشمند و تعویض چمن پایان پذیرفت.

 

این ورزشگاه برای بازی دو تیم ماشین‌سازی و استقلال خوزستان آماده نمی‌شود و قرار است دیدار بین دو تیم تراکتورسازی و فولاد خوزستان در چارچوب هفته نهم مسابقات لیگ برتر، به عنوان بازی افتتاحیه ورزشگاه یادگار امام (ره) در لیگ شانزدهم تلقی شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار