کد خبر: ۳۰۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 08 October 2016


معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز گفت: تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان بومی این استان که مشغول به تحصیل یا فعالیت در خارج از کشور هستند ضروری است .

به گزارش ایرنا ، عبادالله کامکار روز شنبه درنشست شورای علمی بنیاد نخبگان البرز افزود: الگوسازی از نخبگان و سرآمدان بومی استان البرز، معرفی دستاوردهای علمی نخبگان و سرآمدان باعث ایجاد انگیزه، انتقال تجارب و هدایت جوانان و نوجوان خواهد شد.

وی ادامه داد: دلبستگی و تعلق خاطر نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر استان می¬تواند در توسعه اقتصادی و پیشرفت پایدار استان تأثیرگذار باشد.

کامکار گفت: نخبگان استان در هر حوزه از قبیل علمی، صنعتی، کشاورزی، فرهنگی، سیاسی باید توسط دستگاههای ذیربط و با همکاری بنیاد نخبگان شناسایی شوند.

در نشست علاوه بر ارائه گزارش عملکرد شش ماهۀ بنیاد برنامه های پیشنهادی سال 1396 نیز به تصویب اعضا رسید. همچنین برنامۀ تجلیل از دو تن از سرآمدان و چهره های ماندگار بومی استان در سال جاری مورد تصویب اعضای شورای علمی بنیاد قرار گرفت.

شورای علمی بنیاد نخبگان استان متشکل از یکی از معاونان استاندارالبرز ، رییس بنیاد، روسای دانشگاه های و چند تن از نخبگان برای برنامه ریزی اجرایی، هماهنگی امور و ارزیابی فعالیت های بنیاد استان با توجه به سیاست ها و برنامه های کلان بنیاد ملی تشکیل می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار