کد خبر: ۳۰۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 08 October 2016


سرمایه گذاران آلمانی روز شنبه دردیدار با سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری کرج آمادگی خود را برای مشارکت در اجرای پروژه های عمرانی این شهرستان اعلام کردند.

به گزارش ایرنا ، ساخت هتل ، مجتمع های تجاری، ورزشی و فرهنگی در کرج از جمله پروژه هایی بود که دراین دیدار مورد مذاکره قرار گرفت .

سرپرست معاونت استانداری البرز و فرماندار ویژه کرج در این دیدار گفت: این شهرستان آماده همکاری با سرمایه گذاران خارجی است .

علی قنبر زمانی افزود: تاکنون شاهد تفاهم نامه های متعددی در خصوص همکاری های مشترک با کشورهای مختلف بوده ایم که همچنان این دعوت به همکاری ادامه دارد .

وی خاطرنشان کرد: محورهای اقتصاد مقاومتی و اولویت های بومی استان البرز از جمله مولفه های مهمی است که در همکاری های اقتصادی دراین زمینه مورد توجه قرار می گیرد .

قنبرزمانی تاکید کرد: ایجاد اشتغال و پویایی اقتصادی در استان البرز، از مهمترین اولویت های مسئولان دولت تدبیر و امید در این استان است که با توجه به اقدامات انجام شده از ابتدای دولت یازدهم تاکنون، پس از برجام و رفع تحریم های اقتصادی ، تحولات بزرگی در جهت توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی در استان البرز به وجود آمده است.

وی یادآورشد: توسعه شرکت های تولیدی و صنعتی و اجرای پروژه های عمران شهری و روستایی ، موجب رشد و شکوفایی استان البرز می شود که این مهم از دید مسئولان و مدیران غافل نمانده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار