پروژه توسعه پست ۶۳.۲۰ کیلوولت فسارود داراب در استان فارس با هزینه ۱۵ میلیارد ریال افتتاح شد.
کد خبر: ۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۳ 06 February 2015

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس، در مراسمی پروژه توسعه پست 63.20 کیلوولت فسارود داراب افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ابراهیم شعرا، مشاور مدیرعامل برق فارس با تبریک فرارسیدن سی و ششمین سالگرد بهار آزادی، به افتتاح پروژه توسعه پست 63.20 کیلوولت فسارود که با هزینه‌ای بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان احداث شده است اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه به‌منظور ارتقاء قابلیت اطمینان شبکه، با احداث 2 بی‌خط 63 کیلوولت توسط برق فارس احداث شده است که با توجه به کمبود باران، خشک‌سالی پیاپی و همچنین گرمای زیاد در منطقه، گامی مهم در راستای خدمت‌رسانی به مردم شریف منطقه برداشته‌شده است.

وی درباره سایر پروژه‌های برق‌رسانی که توسط برق فارس در ایام‌الله فجر انقلاب اسلامی در استان فارس و بوشهر افتتاح می‌شود گفت: کارکنان صدیق برق منطقه‌ای فارس، با اجرای 23 پروژه برق‌رسانی در استان‌های فارس و بوشهر، با صرف هزینه‌ای بالغ‌بر 106 میلیارد و 550 میلیون تومان برگ زرین دیگری را در کارنامه درخشان خود به ثبت رسانده‌اند.

شعرا با اشاره به افزایش سالانه 10 درصدی مصرف برق در استان فارس خواستار همکاری سایر دستگاه‌ها و مقامات محلی برای برطرف شدن نیازهای آتی در منطقه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار