توسط شورای سیاست‌گذاری دانشگاه انجام شد
اعضای شورای سیاست‌گذاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نسبت به ادامه فعالیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام حمایت و با استعفای وی مخالفت کردند.
کد خبر: ۳۰۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳ 06 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس، اعضای شورای سیاست‌گذاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جلسه بعد از ظهر امروز از ادامه فعالیت حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه حمایت کردند.

اعضای این شورا (متشکل از معتمدان، پیشکسوتان، اساتید و صاحب‌نظران عضو هیأت علمی و چهره‌های شناخته شده بخش پزشکی و درمانی استان کرمانشاه) با استعفای این مسؤول که چند روز پیش به‌دلایلی استعفای خویش را از سمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرده بود، مخالفت کردند.

کریم به‌عنوان یک مدیر اصلاح‌طلب در شرایطی استعفای خود را خطاب به مقامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نوشت که پس از آن موافقتی با درخواست استعفای وی صورت نگرفت.

بر اساس گزارش فارس، دلیل استعفای رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به‌صورت مشخص اعلام نشده است، اما عملکرد غیرسیاسی و تحول‌آفرین وی طی چند ماه گذشته از سوی برخی افراد تندروی سیاسی که به‌دنبال منافع شخصی و حزبی خویش هستند، مورد هجمه قرار گرفته است.

این افراد با فشارهای نامتعارف فضای خدمت را برای مسؤولان با حاشیه‌هایی همراه می‌کنند تا افراد تندرو سیاسی وابسته به آن‌ها در مناصب مختلف مدیریتی قرار بگیرند و اهداف جناحی و گروهی خویش را دنبال کنند.

نشست شورای سیاست‌گذاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور اکثریت اعضای آن انجام گرفت و موضوع استعفای حسین کریم مورد بررسی قرار گرفت که نهایتا پس از جمع‌بندی نهایی به این نتیجه رسیدند که استعفای وی به مصلحت منافع عمومی نیست و مخالفت قاطع خویش را با این درخواست اعلام کردند.

گفتنی است، نامه‌ای از سوی اعضای شورای سیاست‌گذاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که به امضای بسیاری از دست‌اندرکاران حوزه بهداشت و درمان استان رسیده، خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر اینکه با درخواست استعفای مذکور مخالفت شود، نوشته شده است تا این مسؤول برای ادامه روند رو به پیشرفت حوزه بهداشت و درمان استان کرمانشاه در سمت مدیریتی خویش مشغول به خدمت شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار