کد خبر: ۳۰۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 05 October 2016


رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: تأسیس روزبازارها برای ساماندهی دستفروشان البرز ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمداسماعیل معمارپور ظهر امروز در جلسه بررسی پدیده دستفروشی در کرج اظهار اشت: یکی از معضلات امروز کلانشهر کرج توسعه دستفروشی و در کنار آن بروز برخی از مشکلات است.

وی ادامه داد: در این راستا باید ساماندهی دستفروشان را در این کلانشهر در اولویت قرار دهیم و با اقدامات کارشناسی بر فعالیت دستفروشان نظارت و کنترل داشته باشیم.

این مسؤول از مهمترین راهکارهای نظارت بر این پدیده را تأسیس روزبازارها عنوان کرد و افزود: تأسیس روزبازارها برای ساماندهی دستفروشان در البرز ضروری است.

معمارپور تأکید کرد: یکی از معضلاتی که دستفروشی به همراه دارد افزایش کالای قاچاق است، چرا که بخش عمده کالاهای قاچاق از طریق این افراد به بازار عرضه می‌شود.

به گفته این مسؤول کالای قاچاق ضربه قابل توجهی را به اقتصاد کشور می‌زند، لذا باید این پدیده به درستی کنترل شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از کالاهای قاچاق که از طریق واحدهای صنفی قابل عرضه نیست، توسط دستفروشان توزیع و به فروش می‌رسد،‌ خاطرنشان کرد: باید بر فعالیت دستفروشان نظارت دقیقی داشته باشیم و بر ساماندهی آنها تسریع بخشیم.

معمارپور با تأکید بر اینکه اگر روزبازارها در مناطق مختلف تشکیل شود، می‌تواند تأثیرات بسیار خوبی را برای ساماندهی دستفروشان داشته باشد، ‌گفت: برای تحقق این امر اختصاص زمین یکی از مهمترین نیازهاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار