کد خبر: ۳۰۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 03 October 2016

 

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار البرز از راه‌اندازی فاز دوم یادمان شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور کرج خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فتح‌الله حقیقی عصر امروز در مراسم افتتاح فاز دوم یادمان شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور کرج اظهار داشت: شهدا از افتخارات این کشور بشمار می‌روند لذا باید یاد و خاطره آنان برای همیشه تاریخ زنده بماند.

 

وی افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور در جبهه‌ها با شجاعت و دلاورمردی در برابر دشمن ایستادند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

 

معاون سیاسی استان البرز خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا آرمان‌ها و اهداف رزمندگان اسلام به درستی در بین نسل امروز نهادینه شود و نوجوانان و جوانان امروز به درستی با این اهداف آشنا شوند.

 

حقیقی با تأکید بر اینکه نباید یاد و خاطره شهدا فراموش شود، تأکید کرد: خون شهید حق است و همیشه پایدار است لذا نباید با گذر زمان فراموش شود.

 

وی با تأکید بر اینکه شهدا الگوهایی بسیار بزرگ در جامعه هستند و نوجوانان و جوانان امروز می‌توانند آنان را در زندگی خود الگو قرار دهند، خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا این الگوها در جامعه ناشناس باقی بمانند لذا باید فرهنگ‌سازی‌های مختلف به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز انجام شود.

 

در ادامه این مراسم محمد جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور البرز نیز ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی، اظهار داشت: شهدا با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های خود مشکلات زمان خود را به خوبی درک کرده‌اند و خوب عمل کرده‌اند.

 

وی ادامه داد: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت نیز از مهمترین وظایف ما است تا نسل امروز به درستی با این مهم مأنوس شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار