طی سال‌های اخیر مسؤولان کشوری و استانی برای هر پروژه کوچک و بزرگی تبلیغات بسیاری راه‌ انداخته و حتی یک طرح را چند بار در دولت گذشته کلنگ‌زنی و چند بار افتتاح کردند.
کد خبر: ۳۰۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ 03 October 2016
به گزارش تابناک – البرز: این شیوه‌های تبلیغاتی به طور قطع با راه شهدا و امام شهیدان (ره) همخوانی ندارد، چرا که شهدا و ایثارگران حتی برای ایثار جان خود هم تبلیغات نکردند.
شاید این شیوه یکی از دلایل اصلی تاخیر در اجرا و افتتاح پروژه‌ها باشد، زیرا طرح‌هایی که با نام شهدا و برای آنها اجرا شده و می‌شود، از سرعت بسیار بالا و نتایج و دستاوردهای خوبی برخوردار بوده است.
به عنوان نمونه طرح احداث یادمان شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور کرج که در سکوت کامل و بدون هیچ تبلیغاتی اجرا و تکمیل شد.
معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در مراسم راه‌اندازی فاز دوم این طرح طی سخنانی اظهار داشت: شهدا از افتخارات این کشور بشمار می‌روند لذا باید یاد و خاطره آنان برای همیشه تاریخ زنده بماند.
فتح‌الله حقیقی افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور در جبهه‌ها با شجاعت و دلاورمردی در برابر دشمن ایستادند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.
پس از پایان مراسم فوق مسؤول بسیج دانشجویی استان البرز خبر داد که به زودی در محل احداث این یادمان پیکرهای مطهر دو شهید گمنام به خاک سپرده خواهد شد.
حسین عسکری اظهار داشت: رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی تأکید می‌فرمایند، امروز ارزش حفظ و حراست از یاد و خاطره و راه و اصول شهدا کمتر از شهادت نیست و همه موظف هستیم که در این زمینه تلاش کنیم.
وی افزود: در این راستا با همکاری بسیج دانشجویی و دانشگاه پیام نور یادمان زیبا و ارزشمندی با بهره‌مندی از هنر غنی اسلامی ایرانی در دانشگاه پیام نور احداث شده و این یادمان آماده است.
عسکری ادامه داد: هدف از احداث این یادمان فراهم‌سازی محیطی ارزشی و مناسب برای تدفین پیکر مطهر شهدای اسلام و انقلاب بوده و برای نخستین‌بار پیش از تشییع پیکر این بزرگواران، ما یادمان را آماده کردیم.
وی با بیان اینکه یادمان فوق در دانشگاه پیام نور تکمیل شده است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده به زودی و در ماه محرم که مزین به نام سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) است، پیکر مطهر دو شهید گمنام به البرز منتقل و با حضور مردم ولایتمدار تشییع و در این محل به خاک سپرده خواهد شد.
مسؤول بسیج دانشجویی استان البرز اعلام کرد: برنامه دقیق زمان این مراسم عاشورایی و معنوی به زودی از سوی بسیج دانشجویی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار