رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی خبر داد
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری سارقان جیب‌بر و کیف‌زن با بیش از 130 فقره سرقت در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۳۰۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 03 October 2016
، صابر عباس‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی دریافت چندین فقره پرونده سرقت جیب‌بری و کیف‌زنی از نقاط مختلف کلانشهر تبریز، کارآگاهان پلیس آگاهی توانستند سر نخ یکی از سارقان سابقه‌دار را بدست آورده و دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه پس از دستگیری سارق مشخص شد وی یکی از سابقه‌داران است، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی توانستند با دلایل و مدارک موجود متهم را به سخن وا داشته تا به 130 فقره سرقت با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی گفت: توسط متهمان اکثر صحنه‌های سرقت بازسازی، مالباختگان شناسایی و در بازرسی از منزل یکی از متهمین مقادیر زیادی از وسایل مسروقه از جمله، گوشی تلفن همراه، طلاجات، کشف و تحویل مالباختگان شد و در نهایت متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

دستگیری سارقان به عنف مسافربر با بیش از 10 فقره سرقت در تبریز         

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی گفت: با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان، سارقان به عنف با بیش از 10 فقره سرقت دستگیر شدند.

صابر عباس‌زاده بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف تحت عنوان مسافربر از نقاط مختلف کلانشهر تبریز، کارآگاهان پلیس آگاهی توانستند سر‌نخ‌هایی از سارقان را بدست آورده و طی عملیاتی آنها را دستگیر کنند.

وی افزود: کارآگاهان آگاهی توانستند با دلایل و مدارک موجود متهمان را به سخن وا داشته و به 10 فقره سرقت با همدستی همدیگر اعتراف نمایند.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: متهمان توسط شکات شناسایی مقادیر زیادی از مال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد در نهایت متهمان به همراه پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی تبریز معرفی و از آن طریق  با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :