مسئول روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان کویر یزد از نائب قهرمانی تیم دوچرخه سواری این باشگاه در مسابقات بین المللی آلماتی قزاقستان خبرداد.
کد خبر: ۳۰۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹ 03 October 2016
به گزارش تابناک یزد،مهدی پیشکویی پور افزود: مسابقات دوچرخه سواری قزاقستان با حضور 110 رکابزن از 14 تیم از سراسر جهان برگزار شد که در پایان تیم آستانا قزاقستان به مقام قهرمانی رسید.
وی ادامه داد: در این رقابت ها که از معتبرترین مسابقات قاره کهن محسوب می شود تیم دوچرخه سواری باشگاه پیشگامان یزد دوم شد و همچنین تیم نوردا ام جی از ایتالیا در جای سوم ایستاد.
پیشکویی پور خاطر نشان کرد: در مجموع انفرادی نیز آروین معظمی گودرزی و حمید پورهاشمی از پیشگامان کویر توانستند عنوان های هفتم و دهم راکسب کنند.
******
کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا کمک داور بین المللی یزدی را برای قضاوت مسابقات فوتبال جنوب شرق آسیا به کامبوج دعوت کرد.
به گزارش یکشنبه شب روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال کشورمان از سعید علی نژادیان داور بین المللی یزدی برای قضاوت مسابقات فوتبال شرق آسیا که به میزبانی کشور کامبوج برگزار می شود، دعوت کرده است.
مسابقات فوتبال کشورهای جنوب شرق آسیا از 22 مهرماه به مدت 10 روز با حضور کشورهای مالزی، سنگاپور، ویتنام، تایلند، اندونزی، لائوس و کامبوج برگزار می شود.
علی نژادیان تنها داور ایرانی حاضر در این رقابت ها خواهد بود و سایر داوران از کشورهای چین، هنگ کنگ، کره جنوبی، اردن و عربستان هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار