با هدف تجلیل از دانش آموزان و فرهنگیان تلاشگر :
با هدف تجلیل از دانش آموزان و فرهنگیان تلاشگر ، دومین جشنواره موفقیت با حضور نماینده مردم خرم‌آباد و جگنی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم آباد برگزار شد
کد خبر: ۳۰۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 02 October 2016

به گزارش تابناک  لرستان ، اسداله عباس زاده  مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک خرم‌آباد  اجرای این جشنواره را باهدف پاس داشت علم، ادب و دانایی عنوان کردو افزود : این جشنواره به دنبال نهادینه کردن فرهنگ قدردانی از  فضایل عصاره مردم یعنی معلمین است .

وی در ادامه به 21 مورد از موفقیت های برجسته استانی و کشوری حوزه کاری خود اشاره کردو افزود :  کسب این توفیقات  با همدلی ،هم افزایی و مشارکت فرهنگیان ،دانش آموزان و اولیاء با رویکرد اقدام و عمل صورت گرفته است .

عباس زاده به جمعیت 40هزار نفری  دانش‌آموزی  و 3هزارو 200نفری فرهنگیان  ناحیه یک اشاره کرد و افزود: بیش از 50 درصد موفقیت‌های حاصله در استان لرستان توسط دانش آموزان مستعد و فرهنگیان فرهیخته ناحیه یک کسب ‌شده است.

وی تصریح کرد :  از 117 نفر برگزیده المپیادهای علمی بیش از 60 نفر از دانش آموزان ناحیه یک بوده است که امسال این مدیریت با رشدی 20 درصدی در این زمینه بر توفیقات گذشته افزوده است.

عباس زاده در ادامه به جشنواره جوان و نوجوان اشاره و تاکید کرد :در سال گذشته یکی از دانش آموزان مستعد و هنرمند این ناحیه موفق به کسب مقام سوم کشوری شدو در جشنواره نوجوان خوارزمی سال جاری نیز  دانش آموزان این ناحیه موفق به کسب یک مقام اول کشوری و دو مقام دوم کشوری شدند .  

 

مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد در ادامه به کسب 16رتبه دو رقمی دانش آموزان لرستان در کنکور سراسری 95اشاره کردو گفت : سهم دانش آموزان ناحیه یک خرم آباد از این توفیقات 8رتبه دو رقمی بوده است .  

فراخوان پرسش مهر ریاست جمهوری شاخص دیگری بود که اسداله عباس زاده به آن اشاره کردو گفت : از 36 نفر برگزیده استانی در فراخوان پرسش مهر،  18 برگزیده در قسمت دانش آموزی  و فرهنگیان متعلق به این ناحیه بوده که موفق به کسب رتبه کشوری هم گردیده اند  .

وی  در پایان به ذکر موفقیت‌های حوزه کاری خود  در برنامه‌های اردویی، آزمون‌های علمی، جشنواره جابر، مسابقات فرهنگی و ورزشی هم  پرداخت و این موفقیت‌ها را حاصل تلاش همه همکاران فرهنگی دانسته و افزود:  تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان تلاشگرو موفق کاریواجب است که باید به آن همت گماشت . .

 گفتنی است در این مراسم علاوه بر تجلیل از 300فرهنگی و دانش آموز موفق و تلاشگر از تعدادی از پیشکسوتان تعلیم و تربیت و مظفر افشار پدر بلوط ایران که با اجرای طرح آموزش کاشت نهال بلوط به دانش آموزان نقش موثری در فرهنگ درختکاری در مدارس ایفا کرده بود،  تجلیل شد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار