فرمانده انتظامی سبزوار گفت: باند چهار نفره سارقان خودرو در این شهرستان شناسایی و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.
کد خبر: ۳۰۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 02 October 2016
به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ هاشم زاده هاشمی شامگاه شنبه در همایش پلیس، امنیت و اصناف در سبزوار افزود: با تلاش ماموران پلیس و در کمترین زمان 11 دستگاه خودرو سواری پرید به سرقت رفته کشف شد.
وی ادامه داد: با تامین امنیت یکصد واحد صنفی طلا فروش در سبزوار، در 6 ماهه نخست امسال موردی در زمینه سرقت طلا فروشی در این شهرستان گزارش نشده است.
هاشم زاده هاشمی اضافه کرد: فرماندهی انتظامی سبزوار یک سوم از نیروی مورد نیاز را در اختیار دارد و همچنین با کمبود 60 درصدی تجهیزات مواجه است اما با این حال میزان ارائه خدمات به مردم افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: با کمک اصناف و بازاریان طرح های مختلف مبارزه با قاچاق کالا و واردات اجناس بی کیفیت در سطح شهرستان اجرا و مجرمان اقتصادی در این زمینه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
فرمانده انتظامی سبزوار عنوان کرد: در اجرای طرح دستگیری و برخورد با اراذل، اوباش و اشرار در سبزوار، 12 تن از اشرار خطرناک این شهرستان شناسایی و زمینه برخورد با آنان فراهم شده است.
وی بیان کرد: برخی افراد در شهرستان با سوء استفاده از مجوز های قانونی، شهرت، پول و نفوذ رفتارهای مجرمانه انجام می دهند که تعدادی از آنها توسط پلیس شناسایی و تحویل مقامات قضایی شده اند.
رئیس اتاق اصناف سبزوار نیز در این همایش گفت: میزان واردات کالای قاچاق در شهرستان در 6 ماه گذشته یافته نسبت به مدت مشابه قبل کاهش است.
فخرالدین فتاحی افزود: همکاری پلیس در نظارت بر اماکن و کنترل جاده های شهرستان باعث شد تا محموله های کالاهای قاچاق در شهرستان شناسایی و با مجرمان برخورد شود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار نیز گفت: پلیس به عنوان بازوی توانمند و همکار در کنار اصناف سهم بسزایی در ایجاد امنیت پایدار اقتصادی دارد.
علی امید بخش افزود: با همکاری پلیس اماکن عمومی و اتاق اصناف سبزوار مجرمان اقتصادی در شهرستان شناسایی و برخوردهای لازم با آنان انجام گرفته است.
بیش از 12 هزار واحد صنفی زیر نظر 42 اتحادیه در سبزوار فعال هستند.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار