کد خبر: ۳۰۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 01 October 2016
مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان بروجرد گفت: به مناسبت هفته کودک و ایام محرم، کودکان بروجردی خیمه گاه یاران امام حسین(ع) را برپا می کنند.
 "فاطمه عمادی" مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان بروجرد  گفت: هفته کودک مصادف با ایام ماه محرم است که به همین مناسبت برنامه های روز جهانی کودک با محوریت محرم برنامه ریزی شده است.


وی اضافه کرد: بیش از 10 برنامه در هفته کودک توسط کودکان بروجردی انجام می شود که برپایی خیمه های یاران امام حسین(ع) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از مهمترین برنامه این هفته می باشد.

به گفته وی برگزاری مراسم نوحه خوانی، سینه زنی، تهیه روزنامه دیواری، کتابخوانی، برپایی خیمه فرهنگی مکتوب از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده هفته کودک است.

عمادی با اشاره به این که کانونها نقش مهمی در شکوفایی استعدادهای کودکان دارند گفت: استعدادهای خوبی در بین کودکان و نوجوانان وجود دارد که با تلاش و برنامه ریزی و استفاده از فرصت ها می توان در جهت شکوفایی آنها قدم برداشت.

 مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان بروجرد تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاثیر بسزایی در شخصیت کودکان دارد.

منبع : بازتاب بروجرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار