به منسبت روز جهانی گردشگری :
ه مناسبت روز جهانی گردشگری این اداره کل اقدام به برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی در سد حوضیان شهرستان الیگودرز کرد.
کد خبر: ۳۰۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 01 October 2016
به گزارش تابناک  لرستان ، غلامرضا سلیمانی عنوان  کرد : به مناسبت روز جهانی گردشگری این اداره کل اقدام به برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی در سد حوضیان شهرستان الیگودرز کرد.
مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان بیان داشت : این نمایشگاه با همکاری و حضور بخشدار محترم مرکزی، اعضای محترم شورای شهر، فرمانده محترم نیروی انتظامی شهرستان، تشکل های مردم نهاد و روئسای ادارات برگزار گردید.
سلیمانی همچنین افزود : این نمایشگاه به مدت دو روز و با برپایی6 تخته سیاه چادر دایر گردید که یکی از اهداف آن آشنایی بازدید کنندگان با جاذبه های گردشگری شهرستان و همچنین نحوه زندگی عشایرمنطقه ، پوشاک و غذاهای محلی به مناسبت روز جهانی گردشگری عنوان نمود.
شهروسوند مسئول میراث فرهنگی شهرستان الیگودرز گفت : این نمایشگاه با حضور پررنگ عشایر منطقه و هنرمندان صنایع دستی و در بخش های متنوعی برگزار شد که می توان به پخت نان و آش محلی، موسیقی و حرکات آئینی، البسه محلی، بافت جاجیم، گلیم، چوقا و شاهنامه خوانی اشاره کرد .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار