کد خبر: ۳۰۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 29 September 2016


سرپرست پردیس امیر کبیر دانشگاه فرهنگیان استان البرز از برگزاری نخستین جشن دانش‌آموختگی ۲۳۰ دانشجو - معلمان دانشگاه فرهنگیان استان خبر داد.

فریبا عطایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری نخستین جشن دانش‌آموختگی دانشجو - معلمان دانشگاه فرهنگیان استان که روز گذشته انجام شد، اظهار کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۲۵۴ دانشجو معلم شهید تقدیم اسلام و انقلاب شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه معلمان با ایثارگری درس ایستادگی، مقاومت و حرکت در خط ولایت را به مردم آموختند، گفت: به همین دلیل است که این شغل مقدس و در جامعه دارای جایگاه ارزنده ای است.

وی گفت: اولین دوره دانش آموختگی دانشجو - معلمان دانشگاه فرهنگیان البرز بعد از چهار سال کسب علم و مهارت در حرفه مقدس معلمی از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند تا در سنگر تعلیم و تربیت به آینده سازان میهن اسلامی ایران خدمت کنند.

وی فعالیت در عرصه تعلیم و تربیت را یک توفیق الهی دانست و گفت: دانشجو معلمان با ورود به کلاس های درس از مهر ماه سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در واقع تولد دیگری در لباس مقدس معلمی پیدا کردند.

سرپرست پردیس امیر کبیر دانشگاه فرهنگیان البرز در ادامه به رسالت خطیر معلمان در جامعه پرداخت و افزود: ارزشمند ترین سرمایه ملت ایران در کلاس درس معلمان مهربان و مسئولیت پذیر رشد علمی - تربیتی پیدا می کند.

وی معلمان را سفیران تربیتی جامعه دانست و گفت: کار معلم در جامعه یک کار زیر بنایی است زیرا در این حرفه مقدس بستر رشد و بالندگی کشور شکل می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جشن دانش‌آموختگی ۲۳۰ دانشجو - معلمان دانشگاه فرهنگیان استان البرز روز گذشته با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار