کد خبر: ۳۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲ 02 May 2015
همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی (ع) با حضور شهروندان ساروی جشن افتتاح پروژه‌های مدیریت شهری در ورزشگاه شهید متقی مرکز استان مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، مهدی عبوری در جشن 70 هزار نفری میلاد حضرت علی (ع) همزمان با افتتاح پروژه های شهرداری ساری در ورزشگاه متقی ساری، اظهار داشت: متاسفانه معرفی  افرادهای شاخص در شهر ساری به‌ فراموشس سپرده شد.

وی با بیان اینکه برخی از استان‌های کشور برای معرفی مفاخر و مکان‌های تاریخی خودشان خوب عمل کرده‌اند، گفت: با توجه به اینکه ساری مفاخر بیشتر نسبت به دیگر استان‌های کشور دارد ولی در معرفی بزرگان خود موفق نبوده است.

شهردار ساری گفت: بنده به شهروندان ساری قول خواهم داد با مشارکت دستگاه‌های اجرایی محلات قدیم ساری را احیای کنیم.

وی با بیان اینکه پروژه های عمرانی و زیربنایی شهر ساری با توجه به بخش گردشگری ساخته‌ می شود، افزود: استانی که صنعت کشاورزی و گردشگری دارد نباید بیکار داشته باشد.

عبوری از عملیات ساخت فاز دو و سوم پارک ملل ساری خبر داد و گفت: این پروژه به وسعت هزار هکتار از ابتدای پل تجن تا روستای تنگه لته احداث می‌شود.

شهردار ساری با بیان اینکه احداث پروژه زیرگذر پل گردن در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: فاز دوم میان‌گذر شمالی نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی از بازسازی بافت فرسوده و کهن درمحله آذربایجانی‎‌های ساری خبر داد و گفت: 10 هکتار بافت فرسوده این مکان توسط شهرداری تملک شده و شهر جدید در این منطقه احداث می‌شود.

عبوری با بیان اینکه اجرای کامل طرح تفصیلی شهر ساری در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: فاز دوم پل سردار نبوی پس از 35 سال به ‌بهره‌برداری رسید.

شهردار ساری با طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا در افتتاح پروژه‌های شهری از مسئول استانی دعوت‌نکرده‌ایم، افزود: تا زمانی که مسئولین به وعده‌های خود عمل نکرده‌اند از هیچ وکیل، وزیر و سفیری دعوت نخواهم کرد.

وی از افتتاح فاز نخست پروژه ابن شهرآشوب ساروی در سیزدهم رجب ساری خبر داد و گفت: سه برگردان در مرکز استان نیز پس از سی سال در سیزده رجب ساری بهره‌برداری می‌شود.

شهردار ساری با باین اینکه 80 درصد آبگرفتگی و آب ماندگی شهر ساری در یک‌سال گذشته رفع شده است، تصریح کرد: مابقی این عملیات تا پایان سال اجرایی می‌شود.

وی از ساخت سی ان جی دوم در بلوار فرح آباد، ساخت چند پارک در ساری از دیگر پروژه‌های افتتاحی سیزده رجب مرکز استان خبر داد و گفت: عزم شهرداری و شورای شهر ساری، ایجاد امید و شادی برای مردم مرکز استان است.

عبوری از خرید 75 درصد از تجهیزات نیروگاه زباله سوز ساری خبر داد و افزود: کنار گذر شمالی از سه راه جویبار تا گارد جنگل پس از 40 سال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار