نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس ‌گفت: یکی از اصلی‌ترین خواسته مردم شهرستان نطنز، اختصاص یک درصد از سود نیروگاه اتمی شهید احمدی روشن نطنز، به این شهرستان است.
کد خبر: ۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶ 05 February 2015

به گزارش تابناك به نقل از تسنيم، محمد فیروزی در جلسه شورای اداری شهرستان نطنز که با حضور وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مصوبات دولت قبل، اختصاص یک درصد از سود نیروگاه شهید احمدی روشن به شهر نطنز بوده است.

وی افزود: ‌این موضوع تاکنون به صورت کامل محقق نشده ‌که سبب دغدغه‌ای برای مردم این شهرستان شده است. امیدواریم دولت تدبیر و امید، این مشکل را رفع کند.

نماینده مردم نطنز و بخش قمصر گفت: یکی‌دیگر از مشکلات این شهرستان، نبود تسهیلات در گردش در مراکز صنعتی است که سبب شده که برخی از نهادهای صنعتی این شهرستان تعطیل ‌و سبب افزایش نرخ بیکاری شود.

وی تصریح کرد: در بخش آب هم، با توجه به اینکه شهرستان نطنز در 20 سال گذشته دارای بارش‌های کمی بوده است و این شهرستان، در خشکسالی به سر می‌برد و بحران آب نطنز جدی است، امیدواریم دولت تدبیر و امید پیگیر عملیاتی شدن انتقال آب زاینده رود به نطنز باشد.

فیروزی بیان کرد: در بخش معادن هم با توجه به بی برنامه‌گی که در چند سال گذشته در واگذاری معادن وجود داشته است، بخش محیط زیست نطنز و اکو سیستم طبیعی آن در معرض خطر نابودی قرار دارد که امیدواریم با برنامه ریزی صحیح دولت یازدهم، این موضوع هم رفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :