کد خبر: ۲۹۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ 21 September 2016


مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد از گسترش امکانات ورزشی در مدارس این شهرستان و به ویژه در مناطق کم برخوردار خبر داد.

محسن شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات در شهرستان نظرآباد توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در بین دانش‌آموزان با هدف ارتقای سلامت آنان است.

وی ادامه داد: در مدارس علاوه بر فعالیت‌های آموزشی و درسی باید فعالیت‌های ورزشی نیز بسط و گسترش یابد و دانش‌آموزان به سمت فعالیت در ورزش و در رشته‌های مختلف تشویق و ترغیب شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد تأکید کرد: در این راستا و در سال تحصیلی جدید طرح تجهیز امکانات ورزشی در مدارس این شهرستان و به ویژه در مناطق محروم در دستور کار قرار دارد.

به گفته شهبازی این طرح با هدف فعالیت‌های ورزشی در مدارس اجرایی شده است و تلاش می‌شود تا با اقدامات کارشناسی شده، این مهم بیش از گذشته در بین نوجوانان و جوانان نهادینه شود.

وی هدایت دانش‌آموزان به سمت ورزش تخصصی و افزایش دانش تخصصی و شکوفایی استعدادهای ورزشی در بین دانش‌آموزان را مهم ارزیایی کرد و گفت: این طرح در مدارس روستایی و کم برخوردار نیز اجرایی می‌شود.

به گفته مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد توزیع لوازم ورزشی ویژه دانش‌آموزان مانند میز تنیس، توپ والیبال، فوتبال، تشک‌های تمرینی، دوچرخه، طناب‌های ورزشی و ... از جمله امکانات و تجهیزاتی است که به مدارس این شهرستان در سال تحصیلی جاری ارائه شده است.

شهبازی با بیان اینکه یکی دیگر از اقداماتی که باید در مدارس انجام داد، توسعه فعالیت‌‌های فرهنگی است، افزود: باید دانش‌آموزان علاوه بر تلاش برای یادگیری علم و دانش به سمت توسعه فعالیت‌های فرهنگی نیز تشویق شوند، لذا باید از ظرفیت‌های موجود در این عرصه نیز استفاده شده و به سمت ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و هنری پیش برویم.

وی با بیان اینکه برای تحقق این امر باید از توانایی‌های دانش‌آموزان در این زمینه استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: در این راستا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که دانش‌آموزان به سمت فعالیت‌های فرهنگی تشویق و ترغیب شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار