کد خبر: ۲۹۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 21 September 2016


استاندار البرز گفت: اتحاد و ولایتمداری مردم هشت‌ سال دفاع مقدس را اداره کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید حمید طهایی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح اظهار داشت: ولایتمداری و اتحاد ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس ما را در عملیات مختلف به پیروزی رساند.

وی افزود: اگر امروز کشور در آرامش به سر می‌برد مرهون خون شهدایی است که با ایثار و از خودگذشتگی اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان آن زمان از همه چیز گذشتند و با شجاعت و دلاورمردی از خاک کشور دفاع کردند.

طهایی با اشاره به اینکه امروز ما موظف هستیم که تا ادامه‌دهنده راه شهدا و رزمندگان اسلام باشیم، گفت: باید هر چه در توان داریم برای حفظ آرمان‌های شهدا و رزمندگان اسلام به کار گیریم و اجازه ندهیم که اقدامات شوم دشمنان آرمان‌ها و اهداف رزمندگان اسلام را خدشه‌دار کند.

وی با تأکید بر اینکه امروز به برکت دلاورمردی‌ها و جان‌فشانی‌های هشت سال دفاع مقدس، ایران اسلامی به رشد و توسعه و پیشرفت بیشتر رسیده است،‌ افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نوجوانان و جوانان امروز بیش از گذشته با روحیه ایثار و فداکاری آشنا شوند.

استاندار البرز دفاع از کشور و آرمان‌های رزمندگان اسلام را مهم‌ترین وظیفه مردم و مسؤولان عنوان کرد و بیان داشت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون دسیسه‌های مختلفی را طرح‌ریزی کردند، بنابراین نباید اجازه دهیم که توطئه‌های دشمنان عملیاتی شود و باید با اقتدار راه شهدا را ادامه دهیم و آرمان‌های آنها را به نسل امروز انتقال دهیم.

طهایی با اشاره به اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس توان و قدرت نظامی ایران برای همگان مشخص شد افزود: دنیا بداند مردم ایران با استقلال و حفاظت از انقلابشان آماده دفاع هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار