کد خبر: ۲۹۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 21 September 2016


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز با بیان اینکه در دانشگاه فرهنگیان استان البرز در هر اتاق کمتر از ۱۲ متری، بین ۸ تا ۱۲ نفر اسکان داده شده‌اند،‌ گفت: این وضعیت اسفبار است و در هیچ نقطه از کشور اینگونه نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ذبیح‌الله قائمی در چهل‌ و پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز که با حضور وزیر آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز در سالن جلسات دبستان حضرت فاطمه‌زهرا(س) مهرشهر کرج برگزار شد، با اشاره به افزایش جمعیت در استان و نرخ مهاجرپذیری استان البرز اظهار داشت: استان البرز با یک رقم بالا درباره مهاجرت‌پذیری مواجه است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز با بیان اینکه استان البرز در کشور رتبه اول مهاجرت پذیری را دارد، افزود: آموزش و پرورش استان پیوند بالایی با رشد جمعیت دارد.

وی با اشاره به اینکه شاخص‌های آسیب‌های اجتماعی و محرومیت‌های استان بیانگر اختلافات معنادار استان البرز با سایر استان‌ها است، گفت: اگر در بخش آموزش و پرورش این اختلافات و شاخص‌های معنادار وجود داشته باشد، به منزله تشدید ضعف آموزش و پرورش در استان است.

قائمی با بیان اینکه در دانشگاه فرهنگیان استان البرز در هر اتاق کمتر از 12 متری، بین 8 تا 12 نفر اسکان داده شده‌اند،‌ ادامه داد: این وضعیت اسفبار است و در هیچ نقطه از کشور اینگونه نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار