رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد گفت: در روز عید غدیر 6 هزار نفر در شهرستان یزد اطعام شدند.
کد خبر: ۲۹۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶ 20 September 2016

به گزارش تابناک یزد،حجت‌الاسلام مجید کرمی  اظهار داشت: شهرستان یزد 13 موقوفه غدیری دارد که تعداد زیادی از آنها مربوط به اطعام مردم، فقرا، نیازمندان و حتی اشراف و صاحب منصبان است.

وی بیان کرد: بر اساس نذورات برخی امامزاده‌ها و وقفیات غدیر، اطعام اقشار مختلف مردم در بقاع متبرکه و امامزاده‌های یزد انجام می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد خاطرنشان کرد: همزمان با روز عید سعید غدیرخم، 6 هزار نفر در شهرستان یزد اطعام شدند و به این ترتیب به نیات واقفان غدیر عمل شد.

کرمی همچنین از برگزاری جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی در امامزاده سیدجعفر(ع) یزد خبر داد و عنوان کرد: در شب عید غدیر همچنین صبح امروز و امشب در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه شاخص یزد به ویژه امامزاده سید جعفر(ع) یزد جشن‌های ویژه برپا می‌شود.

وی در ادامه از برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت عید غدیر خم در آستان مقدس امامزاده سیدنصرالله خبر داد و افزود: با حضور مردم و با مشارکت آنها از زائران این امامزاده با شربت و شیرینی پذیرایی می‌شود.

به گزارش فارس، اطعام مردم یزد در روز عید غدیر با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد، بنیاد بین‌المللی غدیر و آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان انجام شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار