کد خبر: ۲۹۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 20 September 2016


فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به اقدامات انجام گرفته در سه سال گذشته کشور گفت: کارنامه دولت تدبیر وامید در خدمات رسانی به مردم درخشان است.

به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیزگیر روز دوشنبه در نشست با شهرداران ساوجبلاغ

افزود: تدابیر خوب رئیس جمهوری اسلامی ایران در سه سال گذشته با موفقیت های خوبی در عرصه های داخلی و خارجی برای کشور همراه بوده است.

وی گفت: اگر روند حرکت دولت در سه سال گذشته با توجه به شرایط سرکار آمدن دولت را بررسی کنیم مشاهده خواهیم کرد که دولت آقای روحانی موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه دولت در شرایط بد اقتصادی کشور را تحویل گرفت، اظهار کرد: با وجود تمام مشکلات داخلی و خارجی توانستیم شاخص های اقتصادی کشور را ارتقا دهیم و حرکت رو به جلو داشته باشیم.

وی بابیان خدمات دولت تدبیر و امید در ساوجبلاغ گفت : هماهنگی بین مدیران وآرامشی که وجود دارد زمینه ارائه خدمات را بهتر و مناسب تر کرده است.

وی از شهرداران خواست اطلاع رسانی بیشتری را در خصوص سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرها داشته باشند و با مامورین سرشماری همکاری داشته باشند

پالیز گیرافزود :سرشماری نفوس و مسکن و اطلاعات آماری در برنامه ریزی شهر و تامین امکانات برای شهروندان بسیار موثر است .

وی با اشاره به تعطیل شدن باغ تالارهای غیرمجاز گفت: باغ تالارهای غیرمجاز طبق مصوبه باید پلمب و جمع آوری شوند و باغ تالارهایی که مجوز دارند اگر 3 بار تخلف کنند برای یکسال پلمب خواهند شد.

وی در ادامه خواستار حضور مسئولان در برنامه های دفاع مقدس شد وگفت : حضور در مراسم رژه گرامیداشت 31 شهریور به پاس گرامیداشت ایثارگری های هشت سال دفاع مقدس امری ضروری است چرا که ما هرچه داریم مرهون خون شهدا و ایثارگران دفاع مقدس است.

پالیز گیراز شهرداران خواست تبلیغات شهری را ساماندهی کنند و نقاطی که می تواند درآمد زا باشد را شناسایی و از ظرفیت های آن بهره ببرند.

وی با تاکید بر مسائله ساخت و ساز از شهرداران خواست به این مسئله توجه جدی تری داشته باشند.

فرماندار ساوجبلاغ از ادارات خدمات رسان خواست با مجموعه فرهنگی ایثار کردان وابسته به بیناد شهید کشور هماهنگی لازم را داشته باشند تا امکاناتی همچون باغ وحش و استخر و شهر بازی را برای استفاده همه مردم شهر کوهسار و بخش چندار بازسازی و در اختیار شهروندان قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار