کد خبر: ۲۹۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 20 September 2016


عملیات احداث ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان فردیس روز دوشنبه باحضور رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز آغاز شد.

به گزارش ایرنا،رئیس کل دادگستری استان البرز در آیین کلنگ زنی ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان فردیس گفت: یکی از مشکلات دادگستری استان کمبود فضای اداری است که حدود 62 هزار مترمربع فضای اداری کمبود داریم.

احمد فاضلیان افزود: سال گذشته احداث حدود 22 هزار مترمربع فضای اداری شروع شد که بخشی از پروژه ها تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد و بخش دیگر آن زمانبر است.

وی ادامه داد: یکی از پروژه های عمرانی قضایی استان البرز با زیربنای 18 هزار مترمربع قرار است ظرف 18 ماه با اعتبار 500 میلیارد ریال ساخته شود

که با اتمام این پروژه بخشی از مشکل زیرساختی حل می شود.

وی ادامه داد: دو پروژه یکی در باغستان کرج به مساحت چهارهزار مترمربع و

دیگری در مجاورت ساختمان دادگستری اداره کل استان با زیربنای دو هزار و 500 مترمربع نیز در دست ساخت است که این پروژه ها تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

فاضلیان گفت: به تازگی نیز کلنگ احداث ساختمان مجتمع قضایی شورای حل اختلاف محمدشهر کرج به زمین زده شد که فاز اول با 200 متر مربع و با اعتباربالغ بر 30 میلیاردریال ساخته می شود.

رئیس کل دادگستری استان البرز افزود: طبق برنامه ریزی تا پایان سال سه پروژه پنج هزار متر مربع دادگستری را در سه نقطه کلانشهر کرج ایجاد می کنیم که اگر این پروژه ها به بهره برداری برسد بخشی از مشکلات دادگستری مرتفع

خواهد شد.

فاضلیان افزود: پروژه شورای حل اختلاف فردیس در مجموع یک هزار مترمربع

زیربنا دارد که قرار است فاز اول آن با زیربنای500 مترمربع وبا اعتباراولیه 10 میلیارد ریال در کوتاهترین زمان احداث کنیم.

وی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل ،اظهار کرد: تلاش کردیم که دادگستری البرز در این مسیر اقدامات موثر و سازنده ای داشته باشد.

فاضلیان گفت: امسال دستگاه قضایی استان البرز گام های بلندی در زمینه رفع موانع صنعتگران استان برداشت که کارها دراین بخش به خوبی پیش رفته است.

رئیس کل دادگستری استان البرز افزود: سال گذشته 40 قاضی به مجموعه دادگستری استان اضافه شد و امسال نیز به همین تعداد هم اضافه خواهد شد.

فاضلیان افزود: حدود یک هزار نفر کمبود در بخش کادر اداری داریم و این امر فشار مضاعفی را بر روی همکاران در حال حاضر ایجاد کرده است.

وی درادامه بیان کرد: دادگستری شهرستان فردیس که با کمبود کادر اداری مواجه است مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است که بخشی از اطاله دادرسی به کمبود کادر اداری بر می گردد.

فاضلیان گفت: ماجذب نیرو را به تدریج داریم ولی در بخش فضای اداری کمبود هست به ما قول دادند که تعداد 100 نفردر کادر اداری بدهند هر چند که مشکل اساسی ما را حل نمی کند.

ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان فردیس جنب ساختمان دادگستری این شهرستان ساخته می شود.

شهرستان فردیس با حدود600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار