مدیرعامل شرکت غله کرمانشاه خبر داد:
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از خرید 743 هزار و 301 تن گندم از کشاورزان خبر داد و گفت: این مقدار خرید در مقایسه با سال گذشته که 450 هزار تن بود حدود 65 درصد رشد نشان می دهد.
کد خبر: ۲۹۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 19 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛حمید بساطی اظهار کرد: از ابتدای کار خرید گندم تاکنون چهارهزار و 490 میلیارد ریال از مطالبات کشاورزان پرداخت و حدود پنج هزار میلیارد ریال دیگر باقی مانده است.
وی افزود: مطالبات کشاورزانی که تا پایان خرداد ماه گندم های خود را تحویل داده اند به طور کامل پرداخت شده و مابقی نیز به تدریج در حال پرداخت شدن است.
بساطی ادامه داد: طبق اعلام رئیس سازمان غله و خدمات بازرگانی کشور تمامی مطالبات گندم کاران تا نیمه اول مهر پرداخت می شود.مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه ذخیره گندم کنونی استان را یک میلیون و 50 هزار تن عنوان کرد و گفت: این در حالیست که میزان مصرف سالانه گندم در استان ما به 250 هزار تن می رسد.
وی همچنین با بیان اینکه ظرفیت سیلوهای بخش دولتی و خصوصی استان کرمانشاه به یک هزار و 150 تن می رسد، از آمادگی استان برای صادرات گندم به سایر استان ها و خارج از کشور خبر داد.
** آغاز خرید آفتابگردان از کشاورزان اسلام آبادی 
بساطی در ادامه به آغاز خرید آفتابگردان اشاره و اظهار کرد: تاکنون 20 تن از کشاورزان اسلام آبادی با قیمت هرکیلوگرم 24 هزار و 400 ریال خریداری شده است.
وی در پایان و با پیش بینی خرید یکصد تن آفتابگردان از کشاورزان اسلام آبادی، گفت: آمادگی خرید آفتابگردان از سایر شهرستان ها را نیز داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار