کد خبر: ۲۹۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲ 18 September 2016


شهردار کرج از اختصاص 140 میلیارد ریال اعتبار برای کاشت نهال در کلانشهر کرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی ترکاشوند ظهر امروز در حاشیه نشستی که با حضور رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و تعدادی از مسؤولان استانی در استانداری البرز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کاشت نهال و توسعه فضاهای یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که شهرداری به جد دنبال آن است.

وی ادامه داد: در این راستا و برای اینکه بتوانیم به استانداردهای لازم در زمینه فضاهای سبز برسیم اعتبارات لازم برای کاشت نهال را در نظر گرفته‌ایم.

شهردار کرج با اعلام اینکه این نهال‌ها قرار است در 400 هکتار از زمین‌های کلانشهر کرج کاشته شود، افزود: باید با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم مسیر توسعه فضاهای سبز را برای داشتنی شهری سالم و سرسبز انجام دهیم.

ترکاشوند در ادامه سخنان خود با اشاره به تحویل نهالستان محمدشهر به شهرداری کرج خاظرنشان کرد: از زمان تحویل این مجموعه به شهرداری تاکنون یک میلیون اصله نهال در نهالستان محمدشهر تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه این نهالستان به عنوان یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های مهم برای کلانشهر کرج و استان محسوب می‌شود، افزود: باید در حفظ و توسعه این نهالستان دقت نظر بیشتری شود.

شهردار کرج در بخشی دیگر از سخنان خود تولید نهال را یکی از راه‌های رسیدن به توسعه اقتصاد عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه صنعت ساخت و ساز امروز متوقف شده است لذا می‌توانیم با تولید نهال گامی مهم در جهت توسعه اقتصادی برداریم.

ترکاشوند یکی از مهم‌ترین نیازهای این استان را توسعه و ایجاد فضاهای سبز عنوان کرد و اظهار داشت: مردم نیز در این استان نیازمند فضاهای سبز هستند لذا باید به مطالبات مردم در این زمینه توجه اساسی شود.

وی در ادامه سخنان خود به نهالستان محمدشهر کرج اشاره کرد و گفت: این نهالستان دارای خاک با کیفیتی است که نهال‌های این مجموعه عمر 6 ماهه دارند.

شهردار کرج همچنین به وقوع سیل سیجان در سال گذشته اشاره کرد و تأکید کرد: در این راستا 240 هزار اصله نهال در سیجان کاشته شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار