نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین از افتتاح تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس همزمان با سفر رئیس جمهوری به قزوین در مهر ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۹۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳ 17 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، علی فرخزاد افزود: محل احداث این تقاطع غیرهمسطح در حاشیه پل قدیمی با قدمت بیش از 50 سال بوده که نقش کلیدی در توسعه اقتصادی، اجتماعی شهرهای استان داشته و علاوه بر تردد آسان مسافران به استان های همجوار، موجب رونق رفت و آمد به شهرک و پارک صنعتی لیا و واحدهای صنعتی شهرهای جنوبی استان نیز می شود.
وی با بیان اینکه زیرگذر قدیمی در سال های اخیر به دلیل فرسودگی با ترافیک سنگین خودروهای عبوری و آبگرفتگی روبرو بود، ادامه داد: در دولت قبل مصوبه ای به منظور اختصاص اعتبار برای احداث این پل در نظر گرفته شد اما متاسفانه مورد استفاده قرار نگرفت.
وی با بیان اینکه شهرداری پشتوانه خوبی برای اجرای تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس بود، افزود: این طرح به دلیل اینکه پیش از این آغاز و تملک های آن نیز صورت گرفته بود از سوی شهرداری قزوین با هدف خروج مردم از بلاتکلیفی، ادامه یافت.
نایب رئیس شورای شهر قزوین یادآورشد: با هماهنگی های لازم در جهت عبور خط آهن از روی پل قدیمی، مشکل فاضلاب خیابان های راه آهن و اصفهان نیز برطرف شد.
این عضو شورای شهر در پایان اضافه کرد: تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس در توسعه و رونق زیرساخت های استان نقش به سزایی داشته و از آنجا که در جنوبی ترین نقطه شهر قزوین به مورد اجرا گذاشته شده بی شک در توسعه متوازن و پایدار شهری نیز نقش به سزایی خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار