کد خبر: ۲۹۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 17 September 2016


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز بر رفع معضلات ترافیکی استان البرز تأکید کرد و گفت: برای رفع مشکلات ترافیکی در این استان باید اقدامات ویژه‌ای انجام داد.

هیربد معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز به دلیل مهاجرپذیر بودن با رشد جمعیت و بالطبع با رشد و افزایش خودروها مواجه است.

وی افزود: البته وجود محورهای مواصلاتی اصلی نیز از مهمترین دلایل وجود ترافیک در این استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه باید برای رفع معضل ترافیک اقدامات و برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام شود، تأکید کرد: یکی از مهمترین راهکارهای رفع معضل ترافیک گشایش آزادراه همت به کرج است.

معصومی خاطرنشان کرد: با ساخت این بزرگراه بخش قابل توجهی از ترافیک بزرگراه تهران - کرج رفع می‌شود.

وی با اعلام اینکه ایجاد این محور سبب می‌شود که مسافران شمال کشور نیز کمتر با ترافیک مواجه شوند و از این محور استفاده کنند، گفت: در این راستا باید منابع و اعتبارات لازم تأمین شود تا این محور هر چه سریعتر به بهره‌برداری کامل برسد.

معاون استاندار البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌هایی در نظر داریم که اتوبان همت را به دو شاخه تقسیم کنیم، خاطرنشان کرد: در این راستا شاخه‌ای از آن به انبار نفت در جنوب کرج و شاخه دیگر به سمت بیلقان می‌رود تا به کنارگذر شمالی کرج متصل شود.

معصومی سهم اعتباری دولت برای اتمام پروژه ادامه همت را 70 درصد و بخش خصوصی را 30 درصد عنوان کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار