کد خبر: ۲۹۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 17 September 2016


مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز اعلام کرد: یک فرد خیر ساخت مدرسه 9 کلاسه در یکی از محلات محروم ناحیه 4 آموزشی کرج را برعهده گرفت.

حسن مهرانی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:غلامعلی رهبری از خیرین استان البرز درقالب تفاهمنامه ای قرار است این مدرسه را در محله گلستانک آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج احداث کند.

وی اظهار کرد: این مدرسه در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع و با یک هزار و 100 متر مربع زیربنا در دو طبقه و با اسکلت بتنی احداث می شود.

وی ادامه داد: هزینه ساخت این مدرسه 11 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

غلامعلی رهبری خیر مدرسه ساز نیز در گفت و گو با ایرنا هدف از این حرکت معنوی را ترویج فرهنگ کار خیر در جامعه و ایجاد شرایط تحصیل برای دانش آموزان در مناطق محروم ذکر کرد.

وی افزود: مدرسه سازی یک ذخیره با ارزش برای آخرت محسوب می شود زیرا در دین مبین اسلام به کارهای خیر به ویژه در مسیر علم اندوزی سفارش شده است.

وی با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز الگویی برای اقدامات خیر در جامعه به شمار می روند، یادآور شد: این حرکت معنوی را از خیرین مدرسه ساز الگو برداری کردم.

این خیر مدرسه ساز گفت: مدرسه سازی در استان البرز که مهاجرت پذیری بالایی دارد باید مورد توجه خیرین قرار گیرد تا با ساخت فضاهای آموزشی جدید دانش آموزان در شرایط مناسب تحصیل کنند.

رهبری یادآور شد: به امید خداوند در آستانه عید غدیر خم کلنگ احداث این مدرسه 9 کلاسه به زمین زده می شود تا در مهر ماه سال آینده شاهد بهره برداری از این فضای آموزشی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار