کد خبر: ۲۹۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 16 September 2016


مسئول سازمان بسیج رسانه البرز از برگزاری دوره طرح ولایت بسیج رسانه این استان خبر داد.

ابراهیم نوروزی فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: طرح ولایت بسیج رسانه کارگاهی جهت ارتقای توانمندی‌های اعضای بسیج رسانه و شورای کانون های بسیج رسانه جهت ارتقاء سطح معرفتی، مهارتی و بصیرتی افراد، شبکه سازی و کادرسازی در سازمان بسیج رسانه و حفظ و انسجام و سازماندهی اعضاء بسیج رسانه است. وظیفه امروز رسانه، روشنگری همراه با بصیرت افزایی و معرفت‌بخشی به جامعه است.

نوروزی فر با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این دوره با برگزاری ارزشیابی، گواهی طرح ولایت بسیج رسانه را دریافت می‌کنند، گفت: در این دوره آموزشی مباحثی همچون اقتصادمقاومتی و رسانه، جریان‌شناسی سیاسی، امنیت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، اخلاق در رسانه و همچنین ویژگی‌های رسانه انقلابی با حضور اساتید مطرح استانی و حول آن بحث و تبادل نظر شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه در این دوره حجت‌الاسلام محمد جواد موحد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان البرز به‌عنوان یکی از مدرسین حضور داشت، تصریح کرد: رسانه انقلابی مطالبه‌گر است و بخشی از کار مردم مطالبه‌گری از مسئولان است و رسانه انقلابی نقد منصفانه و سازنده انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: همچنین در این دوره، محمد حسین گودینی معاون سیاسی سپاه استان البرز وکارشناس مسایل جریان شناسی سیاسی به توضیح و تبیین جریان‌های سیاسی در جهان و تآثیر این تفکرها در نوع روابط بین کشورهای جهان، بالاخص ایران اسلامی و تبیین و تشریح نوع سیاست گذاری‌های کشورها منطبق با ایدئولوژی های مختلف پرداخت.

رئیس بسیج رسانه البرز گفت: در ادامه استاد حسین امیدیان در خصوص اقتصاد مقاومتی و رسانه و چگونگی نقش رسانه‌ها در ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی و تاثیرات آن در جامعه به بیان مطالبی پرداخت.

وی تصریح کرد: در ادامه دوره طرح ولایت بسیج رسانه استان البرز که به صورت دو روزه برگزار شد، حجت الاسلام ناصر مظلوم مسئول تربیت و آموزش سپاه استان البرز به بحث و تبادل نظر پیرامون اخلاق رسانه ای پرداخت و خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی اخلاق در کار رسانه جز الزامات محسوب می‌شود.

نوروزی‌فر ادامه داد: در پایان استاد علی رمضانی کارشناس مسائل امنیتی حفاظت اطلاعات سپاه استان البرز در خصوص امنیت در رسانه‌های نوین ، چالش‌های امنیت اجتماعی و نگرش آسیب شناسی اجتماعی متاثر از رسانه‌های نوین ارتباطی مطالبی را بیان کرد.

گفتنی است در این دوره آموزشی بیش از 30 نفر از بسیجیان فعال رسانه استان البرز شرکت کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار