مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: جشن عاطفه‌ها روز ۱۰ مهرماه جاری در یک هزار و ۲۴۰ مدرسه استان با همکاری سازمان دانش آموزی و انجمن اولیا و مربیان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶ 16 September 2016
به گزارش تابناک یزد،محسن علیزاده، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در مراسم جشن عاطفه‌ها در مهر تحصیلی که در آستان مقدس امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد برگزار شد اظهار کرد: این مناسبت ملی قریب ۲۶ سال در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: مردم خیر استان می‌توانند در حد توان خود و هنگام تهیه ملزومات و لوازم التحریر مورد نیاز برای فرزندان خود سهمی را هم به دانش آموزان نیازمند اختصاص دهند و دل آنان را شاد کنند تا احساس کمبود نسبت به همکلاسی‌های خود نداشته باشند.
علیزاده با اشاره به برگزاری جشن‌ عاطفه‌ها در دو مرحله گفت: مرحله اول این جشن از ۲۰ تا ۲۵ شهریورماه که ۴۰۵ پایگاه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، پمپ بنزین‌ها، پایانه‌های مسافربری، ایستگاه راه آهن و.. کمک‌های مردمی را جمع آوری کردند.
وی ادامه داد: مرحله دوم نیز ۱۰ مهرماه در یک هزار و  ۲۴۰ پایگاه با همکاری سازمان دانش آموزی و انجمن اولیا و مربیان در سطح مدارس استان برپا خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در جشن ملی و معنوی عاطفه‌ها یادآور شد: هم اکنون حدود چهار هزار دانش آموز و یک هزار و ۲۰۰ دانشجوی تحت حمایت از خدمات مختلف فرهنگی کمیته امداد استفاده می‌کنند و افزون بر ده میلیارد ریال در پنج ماهه نخست امسال در این بخش هزینه شد.
علیزاده با اشاره به رشد ۵۴ درصدی کمک‌های مردمی(نقد و کالا) در جشن عاطفه‌های سال گذشته گفت: سال گذشته حدود ۸۲۵ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی بین تمام کسانی که شناسایی شده‌اند توزیع شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار