رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعیان مانه وسملقان گفت: تعداد 270 نفر از ابتدای سال تاکنون در سامانه اشتغال ثبت نام کرده اند که از این تعداد 72 نفر دانش آموخته دانشگاهی هستند.
کد خبر: ۲۹۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 15 September 2016
روح الله کاویانی روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران اظهارکرد: هم اکنون به تعداد 30 نفر حق بیمه بیکاری تعلق می گیرد که از این تعداد 3 نفر بازنشسته شده اند.
وی افزود: از ابتدای سال تاکنون تعداد 53 پرونده رسیدگی به شکایات کارگران داشته ایم که بیش از 95 درصد آنها به سازش ختم شده است.
وی با بیان این مطلب که در شهرستان تعداد 278 تعاونی وجود دارد افزود: از این تعداد 25 تعاونی به طور مستمر مورد بازرسی قرار می گیرد.
وی همچنین عنوان کرد: در حوزه بازرسی تعداد 182 مورد از ابتدای سال از کارگاه های سطح شهرستان انجام شده است.
کاویانی در حوزه کارورزی هم گفت: بعد از چند سال توقف در این حوزه سهمیه کارورزی در استان خراسان شمالی اعلام شد که سهم مانه وسملقان 20 نفر است.
وی افزود: در این حوزه دانش آموختگان فوق دیپلم به بالا در هر رشته ای که قبلا در سامانه کاریابی ثبت نام کرده اند می توانند در موسسات،
ادارات و... به صورت کارورز از 6تا یک سال با گرفتن دستمزد به مبلغ 4 میلیون ریال مشغول به کار شوند.
کاویانی با اشاره به اینکه در هفته تعاون تعداد 14 برنامه اجرا شده است افزود: تعداد 600 نفر از اهالی روستای زرد از بخش سملقان شهرستان مورد خدمات بی منت مدیرکل ها قرار گرفته اند.
وی تصریح کرد:بیشترین خدمات ارائه شده در حوزه خدمات درمانی بوده است.
وی اظهارکرد: تعداد 27 مورد متقاضی تسهیلات در این روستا بوده اند و تعداد 85 نفر از مشاوره رایگان بهزیستی و کمیته امداد بهره مند شدند.
شهرستان 110 هزار نفری مانه وسملقان در 45 کیلومتری غرب بجنورد واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار