کد خبر: ۲۹۶۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲ 14 September 2016


معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار فردیس بر همکاری مردم برای برگزاری طرح سرشماری نفوس و مسکن تأکید کرد و گفت: ثبت‌نام به صورت اینترنتی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، محمد مجرد ظهر امروز در نشست به منظور هماهنگی طرح نفوس و مسکن در این شهرستان اظهار داشت: این طرح ملی به صورت همزمان از سوم مهرماه آغاز شد.

وی با بیان اینکه مرحله اول به صورت ثبت نام اینترنتی است افزود: اینترنتی برگزار کردن این طرح در ارتقای دقت،‌ تسریع در دستیابی به اطلاعات و کاهش هزینه‌های دولتی تأثیر دارد.

این مسؤول ادامه داد: در این راستا تمهیدات لازم به منظور افزایش دسترسی مردم به پایگاه‌های اینترنتی نیز فراهم شده است.

مجرد خاطرنشان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده سرشماری سال 95 در دو مرحله اینترنتی و حضوری انجام می‌شود که مهلت ثبت نام اینترنتی از 3 تا 25 مهر و ثبت نام حضوری از طریق مراجعه مأموران سرشماری به درب منازل از 25 مهر تا 25 آبان ماه خواهد بود.

وی از مردم خواست تا با ارائه اطلاعات دقیق ما را در تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه یاری دهند.

مجرد اظهار امیدواری کرد که با همکاری همه جانبه مردم و ادارات و نهادها بتوانیم آمار دقیقی از جمعیت شهرستان را جمع‌آوری و برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه 120 نفر واجدین شرایط به عنوان مأموران سرشماری حضوری ثبت نام کرده‌اند خاطرنشان کرد: همچنین در تمام ادارات شهرستان یک پایگاه ثبت نام اینترنتی مستقر شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار