کد خبر: ۲۹۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 13 September 2016


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: خانه 200 نیازمند دراین استان طی سالجاری به همت خیرین وبا صرف هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد ریال تعمیر شد .

علی سالار کیا روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تامین سرپناه مناسب برای محرومان و انجام خدمات عمرانی در بخش های خرید ، ساخت ، بهسازی و تعمیر مسکن ، همواره در زمره برنامه های اصلی این نهاد قرار دارد .

وی ادامه داد: این نهاد در راستای ارایه خدمات عمرانی به جامعه هدف ، علاوه بر اختصاص سرانه کمک بلاعوض تا سقف 250 میلیون ریال برای خرید و ساخت مسکن محرومان ، نسبت به تعمیرات رایگان مسکن برای مددجویان تحت حمایت نیز اقدام می کند .

سالارکیا خاطرنشان کرد:حدود 65 درصد از بودجه هزینه شده برای تعمیر مسکن مددجویان را مردم نیکوکار تامین می کنند .

این مسئول اضافه کرد : یکی دیگر از برنامه های این اداره کل در این بخش ، اعطای کمک بلاعوض برای پرداخت بدهی خانواده های تحت حمایت بدهکار به مسکن مهر است و بر اساس سیاستهای جدید کمیته امداد ، خدمات مسکن محرومان ، با جدیت و حمایت مالی گسترده تری نسبت به گذشته ارایه می شود .

سالارکیا ادامه داد: بیش از پنج هزار خانواده تحت حمایت این نهاد در البرز مستاجر هستند که با توجه به محدودیت اعتبارات و حجم بالای مددجویان فاقد مسکن ، انتظار داریم مردم نوعدوست البرز ، بیش از پیش ما را در زمینه یاری کنند .

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد برای حمایت از افراد نیازمند و مددجویان تحت پوشش بسیاری از برنامه های خود را با همکاری خیرین و مردم نوعدوست استان اجرا می کند .

وی افزود : واگذاری انشعابات رایگان آب ، برق ، گاز و فاضلاب ، به مددجویان با همکاری سازمان های مربوطه از جمله خدمات این بخش است و در طول این مدت 80 خانواده از این خدمت استفاده کرده اند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار