کد خبر: ۲۹۵۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 13 September 2016


معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: در آستانه بازگشایی مدارس مانور استقبال از بهار تعلیم و تربیت در مدارس کلانشهر کرج با تخصیص اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال به اجرا درآمد.

حسن مدیر روستا روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح با هدف ایجاد فضایی شاد ، ایمن و خاطره انگیز برای دانش آموزان و فرهنگیان در مدارس با نگاه ویژه شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری کرج اجرایی شد.

وی اظهار کرد: نظام تعلیم و تربیت در جامعه جایگاه بالایی دارد زیرا در مدارس آینده سازان ایران اسلامی رشد و تربیت پیدا می کنند.

وی با اشاره به تاثیر مهم فضای فیزیکی مدارس در ایجاد روحیه نشاط و انگیزه تحصیلی در بین دانش آموزان خاطر نشان شد: مجریان این طرح ، اصلاح محیط داخلی و خارجی مدارس را برای آماده سازی مدارس کرج تا مهرماه بر عهده دارند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: تعمیر سرویس های آبخوری و بهداشتی و فضای آموزشگاهی ، رنگ آمیزی ، بهسازی ، رنگ آمیزی ، لکه گیری ، آسفالت و خط کشی محل عبور دانش آموزان از جمله اقداماتی است که در قالب این طرح در مدارس کرج در حال اجراست.

مدیر روستا با اشاره به آغاز این مانور از بیست و سوم شهریور ماه 95 در مدارس کرج یادآور شد: تلاش می کنیم تا کل عملیات مربوط به اجرای این طرح مهم فرهنگی تا اول مهر ماه در سال تحصیلی 96-95 به پایان برسد.

وی افزود: آغاز سال تحصیلی برای دانش آموزان یکی از خاطره انگیز ترین خاطرات روزهای زندگی برای آنان است و ما به عنوان یک مجموعه خدمات رسان تلاش می کنیم تا بستر مناسب برای حضور دانش آموزان در محیطی شاد و ایمن فراهم آید.

بیش از 250 هزار نفر از جمعیت 430 هزار نفری البرز در نواحی 4 گانه آموزش و پرورش کرج تحصیل می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار