سرپرست آزمایشگاه مرکزی کرمانشاه:
سرپرست آزمایشگاه مرکزی کرمانشاه با بیان اینکه ماهانه بیش از 12 هزار نفر در این آزمایشگاه پذیرش می‌شوند، گفت: در هر ماه بیش از 120 هزار تست در این مرکز انجام می‌گیرد.
کد خبر: ۲۹۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸ 13 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس،مسعود گودرزی، اظهار داشت: آزمایشگاه مرکزی کرمانشاه با زیربنای بیش از 2 هزار مترمربع و انجام آزمایش‌های تخصصی و فوق‌تخصصی، یکی از مدرن‌ترین آزمایشگاه‌های غرب کشور است.
وی با بیان اینکه این آزمایشگاه از ساعت 5 و 30 دقیقه صبح با نوبت‌دهی به بیماران کار خود را آغاز می‌کند، بیان کرد: به‌طور میانگین روزانه بیش از 600 نفر و ماهانه 12 هزار نفر در این مرکز پذیرش می‌شوند و در مجموع ماهانه بیش از 120 هزار تست در این آزمایشگاه انجام می شود.
سرپرست آزمایشگاه مرکزی کرمانشاه با اشاره به انجام تست‌های غربال‌گری در این مرکز، خاطرنشان کرد: این آزمایش‌ها با کیفیت بالا و تعرفه دولتی در این مرکز انجام می‌گیرد.
به گفته این مسؤول، آزمایشگاه مرکزی کرمانشاه تنها مرکز دولتی است که در غرب کشور قادر به انجام آزمایش‌های ژنتیک است و استان‌های غرب کشور برای انجام این آزمایش به این مرکز مراجعه می‌کنند.
گفتنی است، آزمایشگاه مرکزی کرمانشاه در ابتدای خیابان گمرک واقع در میدان آیت‌الله طالقانی (جوانشیر سابق) این شهر قرار دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار