کد خبر: ۲۹۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵ 29 April 2015

جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: همواره حمایت از امام راحل(ره) کلیدواژه وصیت نامه های شهدا بود و امروز باید با تمام قوا پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

همچنین  علی قادری، جانشین فرمانده سپاه عاشورا، پیش از سخنرانی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  با اشاره به حضور کارگران در طول هشت سال جنگ تحمیلی تصریح کرد: کارگران در جنگ تحمیلی هم در جبهه ها و هم در پشت جبهه خدمات ارزنده ای ارائه دادند و با کار و جانشان باعث پیروزی حق علیه باطل شدند.

وی با بیان نقش پشتیبانی کارخانه ها در دوران دفاع مقدس افزود: کارخانه های آذربایجان شرقی در پشت جبهه ها وظیفه تامین مایحتاج مورد نیاز کشور را داشتند و امروز فرصت مغتنمی است تا با آرمان های ۱۴هزار شهید جامعه کارگری کشور تجدید میثاق کنیم.

قادری در ادامه با تشریح اهداف برگزاری یادواره شهدای کارگری عنوان کرد: هدف از برگزاری چنین یادواره هایی میثاق با آرمان های شهدا و انتقال پیام های ایثار و شهادت به جامعه جوان است.

وی ادامه داد: همواره حمایت از امام راحل(ره) کلیدواژه وصیت نامه های شهدا بود که امروز نیز باید با تمام قوا پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به این کشور آسیبی نرسد.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا، با اشاره به اینکه دشمن در کمین است تا در صورت کوچکترین سستی ها به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند، تاکید کرد: اگر دشمن وحدت و تحرک مردم ما را در طول هشت سال دفاع مقدس نمی دید بدون شک می توانست به اهداف شوم خود برسد.

قادری ابراز داشت: حضور اقشار مختلف مردم در صحنه باعث شد تا دشمن شکست بخورد و عقب نشینی کند
 

بیشتر بخوانید:
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار