رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد شرق استان تهران گفت: مراسم دعای پرفیض عرفه در 70 مسجد شرق استان تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۲۹۴۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 11 September 2016
حجت الاسلام جمال هادیان اظهار کرد: مراسم دعای پرفیض عرفه از بین 75 مسجد شرق استان تهران که مربوط به شهرستان های پردیس، دماوند و فیروزکوه است، در 70 مسجد با حضور اقشار مختلف مردم قرائت می شود.

وی گفت: این مراسم معنوی در شهرستان دماوند نیز در بیش از 25 مسجد و سه بقعه متبرکه برگزار می شود.

هادیان افزود: مسجد جامع دماوند، مسجد الرضا(ع) گیلاوند، مسجد علی ابن ابیطالب (ع) رودهن، گلزار شهدای گمنام رودهن، مسجد انصارالحسین(ع) و مهدیه رودهن و امامزاده عبدالله (ع) آیینه ورزان، امامزاده هاشم (ع) و امامزاده شمس الدین محمد (ع) دماوند از جمله مکانهایی است که مراسم دعای عرفه در آن برگزار می شود. 

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد شرق استان تهران با اشاره به اقامه شدن نماز عید قربان راس ساعت 7:30 صبح در مساجد شهرستان دماوند به ویژه مسجد جامع شهر گفت: این برنامه ها همراه با مدیحه سرایی و سخنرانی خواهد بود. 

وی به اهمیت دعای عرفه و این روز معنوی اشاره کرد و گفت: این دعای روحبخش به یاد شهدای مظلوم منا که آخرین دعای عرفه را سال گذشته در صحرای عرفات زمزمه کردند و در روز عید قربان مظلومانه به شهادت رسیدند، برگزار می شود.

لازم به ذکر است، دعای عرفه در مساجد شرق استان تهران از ساعت 16:30 آغاز می شود.

شهرستان دماوند با داشتن یکصد هزار و 690 نفر جمعیت و30 هزار و 98 خانوار از پنج شهر دماوند، آبعلی، رودهن، آبسرد و کیلان و دو بخش مرکزی و رودهن تشکیل شده است.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار