مدیرکل آموزش و‌ پرورش قزوین:
از تاریخ 5 تیر ماه لغایت 16 شهریور 95 ، بالغ بر 45 هزار و 130 نفر روز در ستادهای اسکان نوروزی استان قزوین اقامت داشته‌اند.
کد خبر: ۲۹۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰ 11 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ستاد اسکان فرهنگیان و ستادهای ذیربط میزبان بسیاری از مسافران در ایام فصل تابستان بوده است.

وی افزود: همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی، فرهنگیان و غیر فرهنگیان از سایر استان‌های کشور، قزوین را به عنوان اقامت و استراحتگاه خود انتخاب کرده‌اند‌ که موجب افتخار برای استان می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: ستاد اسکان فرهنگیان و مراکز خدماتی، رفاهی زیر نظر آموزش و پرورش علاوه بر خدمت ‌رسانی به فرهنگیان، میزبان غیر فرهنگیان و مسافران در محل ‌های یاد شده بود.

قاسمی بیان کرد: از تاریخ 5 تیر ماه لغایت 16 شهریور 95 ، بالغ بر 45 هزار و 130 نفر روز در ستادهای اسکان نوروزی استان قزوین اقامت داشته‌اند که از این تعداد 41 هزار و 414 نفر روز فرهنگی و 3 هزار و 716 نفر روز غیر فرهنگی بودند.

این مسئول تصریح کرد: 22 هزار و 565 نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان پذیرش شدند که شامل 20 هزار و 707 نفر فرهنگی و یک هزار و 858 نفر غیر فرهنگی می باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: در ایام فعالیت مراکز اسکان موقت فرهنگیان استان قزوین، 9 هزار و 127 خانوار فرهنگی و 769 خانوار غیر فرهنگی از این مراکز استفاده نمودند.

قاسمی تأکید کرد: استان قزوین با دارا بودن جاذبه های مهم فرهنگی و آثار تاریخی شامل سرای سعد سلطنه، موزه فرهنگی و آموزش، موزه مردم شناسی، حمام قجر، حمام بلور، آب انبارهای مختلف، حسینیه امینی ها، بوستان ملی فدک، امامزاده ها و ... یکی از استان های مهم در حوزه گردشگری می باشد که گردشگران و مسافران هر ساله می توانند از این استان به عنوان یکی از نقاط گردشگری دیدن نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار