کد خبر: ۲۹۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶ 10 September 2016


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از احداث آشیانه بالگرد در استان البرز و اختصاص یک فروند بالگرد به این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به‌نقل از روابط‌عمومی هلال‌احمر استان البرز، احسان نصیری اظهار داشت: با پیگیری‌های به‌عمل آمده درباره احداث آشیانه بالگرد و اختصاص یک فروند بالگرد به استان تیم تخصصی جمعیت هلال‌احمر از پایگاه اقماری محمدشهر واقع در جعفر آباد محمد شهر بازدید کرد.

وی با بیان اینکه استان البرز با مساحت 5 هزار و 833 کیلومتر مربع و با جمعیتی بیش از 2.5 میلیون نفر دارای دو محور اصلی مواصلاتی با ترددهای فراوان و بعنوان معین استان تهران است، افزود: اختصاص یک فروند بالگرد و ساخت آشیانه آن در استان ضروری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز خاطرنشان کرد: ضرورت احداث آشیانه در استان سبب شد تا تیم تخصصی جمعیت هلال‌احمر ‌با حضور نمایندگان شرکت سرمایه‌گذاری هلال، شرکت خدمات هلیکوپتری نوید و سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر ‌از پایگاه اقماری محمد‌شهر بازدید کنند.

نصیری با بیان اینکه پس از احداث آشیانه بالگرد، شاهد اختصاص یک فروند بالگرد به استان البرز هستیم، ادامه داد: پایگاه اقماری محمد شهر با ظرفیتی که دارد می‌تواند یکی از پایگاه‌های هوایی امداد و نجات کشور باشد.

به گزارش تسنیم، پایگاه اقماری محمدشهر با 12 عدد سوله و متراژی حدوداً 22 هکتار در جعفرآباد محمد شهر کرج واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار